2013. szeptember 4., szerda

Catrice Steel My Heart - TESZT

Sziasztok!

Ezt a lakkot még márciusban kaptam, akkor a hidegebb időben viszonylag sokat használtam is, most nyáron annyira nem volt használatban.

Csomagolás: A megszokott Catrice lakkok csomagolását kapta, henger alakú üveg, nagy henger alakú kupakkal, eleinte nem szerettem, mert elég bumszlinak éreztem, de aztán hamar megszoktam, nekem ez olyan egyszerű, de nagyszerű üveg, mert könnyű tárolni, esetleg annak okozhat gondot, aki dobozban tartja, hogy nem látja felülről, melyik milyen szín.


Az elején csak a Catrice felirat van, a hátulján pedig a megnevezés és leírás, vonalkód, stb.


Kupak: Mint már írtam, henger alakú ez is, viszonylag nagy, de könnyen használható, nem csúszik.


Nyak: Az üveghez képest szerintem arányos, illetve az ecset miatt kell is ekkora.


Ecset: Viszonylag vastag, lapos, lekerekített végű ecsete van, amit én régen nagyon utáltam, mostanában viszont már mondhatni, hogy talán jobban is szeretem már, mint a hagyományos ecseteket, nagyon könnyű dolgozni vele.


Tartalom: 10 ml

Ár: 750 Ft körül van, ha jól tudom

Állag: Gondolom a sok csillámtól viszonylag sűrű, de egyáltalán nem kenhető nehezen.

Száradás: Elég hamar megszárad, mire a másik kezemmel végzek, a előzőre mehet a 2. réteg.

Szín, pigmentáltság: Elég jó fedése van, de a két réteg azért kell belőle, hogy ne látszódjon át sehol. Sötétszürkének mondanám, bár néha barnásnak tűnik, és tele van színes csillámokkal, ami a körmön annyira nem feltűnő, illetve félmatt a finise.


Tartósság: Mivel fedőlakk nem kell rá, túl sokáig nem bírja, 2 maximum 3 napig, erre megoldás lehet egy réteg matt fedőlakk.

Beszerezhetőség: Rossmann


ITT láthattátok a körmömön, ITT pedig glitteres fedőlakkal.


Összességében én imádom ezt a lakkot, bár nem a legtartósabb, egy matt lakk tényleg tartósabbá teheti és már alig várom, hogy a hidegebb időben használhassam.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen félmatt lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Hozzá jutottam Müllerben egy véletlen folytán, felavattam, de annyira nem nyerte el a tetszésemet, lámpafénynél eszméletlen a csillogása, de így önmagában magamon annyira nem bejövős. Persze télen fogom használni hangulatnak megfelelően :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem viszont nagyon! Szerintem marha jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. nekem is tetszik:) szuper kis szine van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért emlékeztem úgy, hogy Neked meg is van?

      Törlés
  4. Nekem ez a szín, árnyalat nem annyira bejövős, de a glitter dob rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem minden ilyesmi nagyon tud tetszeni, mondjuk az az egy bajom, azt talán nem is írtam, de 1-2 nap alatt elkezd picit fényesedni :(

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Bizony, bár most megint túl sok az új lakk :D

      Törlés