2013. szeptember 6., péntek

Catrice - Arts Collection Trendkiadás

Sziasztok!

Mára egy Catrice TE-t hoztam, ami Arts Collection névre hallgat és október-novemberben lesz elérhető.

Eye And Face Palette:
C01
C02
C03

Nail Lacquer:
C01 Pinkroque, C02 Forevergreen, C03 Bronze-Deco

Hát ez most ilyen kicsi kollekció csak, a paletták színei szépek, de annyira nem fogtak meg, talán a rózsaszín és a zöld lakk tetszene élőben, de részemről nem kihagyhatatlanok azok sem. :]
Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. A rózsaszín, de főleg a bronz lakk tetszene nagyon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy kíváncsi leszek, élőben milyen, mert kicsit olyan gyöngyházas-metálosnak tűnik innen képről nekem.

      Törlés
  2. A piros és a zöld paletta csomagolása tetszik, de a termékek közül egyik sem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudtam már előre a véleményed :P

      Törlés
  3. wow, nekem ez most nagyon tetszik, a zöld lakk nem kéne, de azon kívül minden jöhetne :D *.* főleg a bronz lakk, ami így egy kicsit holosnak is tűnik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, eddig nem néztem meg ezek szerint annyira, de ha holo, akkor szerintem egyértelmű... :D

      Törlés
    2. a képen olyan beütése van. a dirty berry is kicsit holos volt, ahhoz hasonlónak tűnik promoképen, szóval lehet rá esély :D

      Törlés
    3. Wááá, hát akkor a lakkok kellenek! :D

      Törlés
  4. Nekem a rózsaszín paletta...de az nagyon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megint oda kezdek jutni, hogy minél többet nézem a képeket, annál jobban tetszenek, pedig eleinte kicsit sem hatott meg.. :D

      Törlés
  5. Nagyon gyönyörűek ezek a paletták. A csomagolásuk teljesen levett a lábamról. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a csomagolásba nem lehet belekötni ;]

      Törlés
  6. A csomagolás tetszik, a rózsaszín palettában még látok is fantáziát, de nem hiszem, hogy beszerzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most lepődtem meg, mert Hozzád a zöldet tudtam volna elképzelni :P

      Törlés