2013. szeptember 26., csütörtök

Avon Ideal Luminous Blush - Classic Aura Pirosító - Teszt

Sziasztok!

Ezt a pirosítót még Biánál nyertem, nem titok, hogy nincs olyan sok pirosítóm, sőt, sokáig nem is nagyon használtam, így nagyon örültem neki.


Csomagolás: Fekete papírdobozban van, fehér felirattal az elején, a hátulján pedig megtalálható a többi információ és a megnevezése.


A papírdobozból kivéve fényes fekete műanyagdobozt találunk, aminek a tetején csak egy AVON felirat van.


Az alján pedig matrica található néhány információval.


A műanyagot kinyitva megtalálható a pirosító, alatta egy kis ecset és a tetejében egy viszonylag nagy tükör. Az ecset nem használhatatlan, de sosem voltam oda az ilyen mellécsomagolt ecsetekért pirosítók esetén, végszükség esetén használható, de itthon mindig rendes ecsettel viszem fel.


Tartalom: 6 gramm

Állag: Viszonylag kemény, de ecsettel könnyedén fel lehet venni, kissé porol, de egyáltalán nem vészes.



Szín, pigmentáltság: Kellemes rózsaszín, kissé barackosba hajló színe van, szépen eldolgozható. Itt a képen kissé csillámosnak tűnik, de arcon eldolgozva ez nem igazán látszik már, aminek én személy szerint örülök.

ITT és ITT is ezt a pirosítót használtam.

Használhatóság: Szerintem szinte minden sminkhez szépen illik, mert visszafogott, nem túl feltűnő szín. Mivel könnyű eldolgozni is, viszonylag sokat használtam mostanában.

Tartósság: Mostanában 7-8 óránál többet egyhuzamban nem szoktam kisminkelve lenni, de ennyit kibír úgy, hogy nem fakul, szóval szerintem mondhatjuk, hogy rendben van a dolog.

Ár: A mostani katalógusban 2200 Ft-ért adják, egyébként a rendes árra 3170 Ft van megadva. Én ennyit nem adnék érte, de ezt mindig elmondom, hogy nevetséges milyen árakat írnak az Avon katalógusokban "eredeti ár" címszóval, csak hogy megtisztelve érezhesse magát a kedves vásárló. Na mindegy, ez egy másik sztori... ;]

Beszerezhetőség: Avon

Összességében nagyon tetszik ez a pirosító, és mivel elég nagy, azt mondom, meg is éri a 2000 Ft körüli árat, de azért 3000 Ft-ot  tutira nem adnék ki érte.

Nektek hogy tetszik? Megvan esetleg ez vagy más pirosító a Ideal Luminous Blush családból? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?
Melyik a kedvenc pirosítótok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a pirosító, de annyi rózsaszín pirosítóm van, ráadásul én is drágállom az árát, így nem vettem meg.
    Avontól egy régebbi pirosítóm van, Russet névvel, ez egy kicsit sötétebb, őszi szín, a hűvös idő beálltával teljesen rákattantam, napok óta azt használom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, főleg mondom nekem az nem szimpi, hogy eredeti árként mit tüntetnek fel.. :S
      Ez mondjuk nem olyan őszi szín, de visszafogott :]

      Törlés
  2. Szokott lenni akciósan 1600 Ft környékén, annyiért már rendben van, de az eredeti ár tényleg durva :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nem is nagyon néztem Avon katalógust, vagy max csak átpörgettem, 1600ért viszont tényleg nagyon megéri :]

      Törlés