2013. szeptember 18., szerda

Avéne Antirougeurs nappali hidratáló krém - TESZT

Sziasztok!

Az Avéne márka Antirougeurs családja az érzékeny, kipirosodásra hajlamos bőrre való. Ezen belül én a nappali hidratálókrémből kaptam mintát.

Csomagolás: A minta és a rendes méretű krém is fehér papírdobozban van, az elején a termék megnevezésével és aranyos piros mintával.



A doboz oldalain is leírás található, ismét csak abba tudnék belekötni, hogy egy mukknyi magyar leírás sincs.



A papírdobozból kivéve tubusban található a krém, az eleje megegyezik a papírdoboz elején lévő mintával és leírással.



A hátulján is található leírás és pár információ még, sajna szintén nem magyarul.


Ennél is és a teljes méretűnél is lecsavarós a kupak, én jobban szeretem a pattintós kupakot, de ez nem akadály végül is ennél a krémnél.

Állag: Nem túl folyós, kicsit sűrűbb, zöldes színű krém, könnyen kenhető.


Illat: Semleges illata van, én igazándiból nagyon gyenge gyógynövény illatot érzek, de csak ha közvetlenül a tubust szagolgatom, elkenve már nem is érezni.

Használhatóság: Szerencsére az én bőröm nem túl érzékeny, így általában akkor szoktam használni ezt a krémet, amikor látom, hogy kezd begyulladni a bőröm, még mielőtt pattanás lenne, erre nálam nagyon jó szolgálatot tesz, nyugtatja is a bőröm, illetve mivel zöldes színű a krém maga, a pirosságot mondhatni, teljesen eltünteti.

Tartalom: A rendes kiszerelés 40 ml krémet tartalmaz.

Ár: 6090 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Összességében elég jó kis terméknek gondolom, viszont az ára húzós így elsőre, bár ha napi szinten keni az ember az arcát vele, a 40 ml-es kiszerelés is viszonylag sokáig elég lehet szerintem, mert nagyon kevés is elég belőle.

Ti ismeritek ezt a terméket? Vagy a márka más termékeit? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk? Ha nem, felkeltette az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése