2013. szeptember 2., hétfő

Augusztusi összefoglaló

Sziasztok!

Ahogyan írtam pénteken, úgy is lett, kicsit megcsúsztam megint, de elöljáróban annyit, hogy ez volt eddig a legjobb hónapom egész évben, és remélem, innen csak még jobb lesz, vagy legalább is ennyire jó... :]
Rengeteg, de mondom, rengeteg kép lesz, és még több élmény volt augusztusban.

Első héten egyedül voltam itthon, mert a család nyaralt, nagyon jó volt kicsit ellenni itthon egyedül, nagyon élveztem. Ezen kívül tényleg rengeteg jó élményem volt, ezért is próbáltam mindet megörökíteni. :]


08.01.:
Eredeti, címkés Calvin Klein nadrágot turkálni kemény 2000 Ft-ért nagyon durván jó vásár volt..

A nappaliban aludtam, a hó első felében eléggé hiperaktív voltam még mindig, és kicsit erősebb, mint hittem, szétesett a kanapé, amit lehetett, abban a hétben tönkretettem, de meg s javítottam, 10 perc "baaaa**meg, háháhá" után összeraktam az ágyat. :D

Életkép este fél 11-kor, az egyik ismerős kérdezte, hogy hiperaktív vagyok- e, nos, este fél 11- kor még lufit fújtam és tortát hegesztettem, mondtam Neki, hogy szerintem mondhatjuk, hogy az vagyok... :D


08.02.:
Mivel sokan azt hiszik ilyenkor, hogy azért van buli, mert szülinapom van, kitaláltuk, hogy ez lesz a Nemszületésnapi Bulim, megint kaptam ajándékot, imádom a NEO kákszit... :]



Egészséges vacsi:

Party-süni:

08.03.:


08.05.:
Zoé egyéves lett, volt ünneplés rendesen... :D







A KisHitler, a sátán macskája... :D



08.07.:
Ezt már láthattátok, sajna aznap meghalt egy nagyon kedves barátnőm, de mivel már előre megbeszéltük, elmentünk egy csajos estére cirkuszba és fagyizni Balatonfüredre a Tesómmal, Larával és anyuval, és egy álom vált valóra, foghattam kisoroszlánt. :]



08.08.:


Ajándék a már sokat emlegetett kedvenc munkatárstól.. :]

08.09.:
Egy kis csajos vásárlás... A ruhák meg F&F gyerekosztályról... :D


Rászoktam a szoknyákra végre.


Detti megint adakozó kedvében volt.

A két bikini került együtt kb 1700 Ft-ba, mostanában megint megy a túrás. :]
08.10.:
Csajos este Füreden..











08. 11.:



08. 12.:
Csak mert kell az újítás, még egy ruhára is beneveztem, ami amúgy kemény 1000 HUF volt.

08. 14.:

Anyuék gondoltak rám és megleptek.

08. 15.:
Dóri barátnőm is meglepett, csupa csupa adakozás volt. :D

DIY alapanyag lett a póló. Igenjó lett szerintem.

08. 18.:
Csajszik hajvágás után, Bubuka 3 évet letagadhatna.. :D

08. 19.:
Ülünk a vonaton és kész!


Bijankahh is adakozó kedvében volt... :D

08. 20.:
Újabb határátlépés, kutyussal aludtam.. Vacak, Biáék kutyája, imádom.. :3

Koncert előtti időeltöltés.. :D

08. 21.:





Későn érkezett képeslap, de megkaptam.. :D


08. 23.:
Megtörött a "nem veszek lakkot" dolog.. 350 volt a két lakk, ennyiért bekönyörögték magukat..

Tesó is adakozó volt..

08. 26.:

Közel fél év után, de csak megkaptam a névnapi ajándékom, imádom! :]

08. 27.:

Óriás Pepper napernyő <3

08. 27.:
Tehenészlány voltam.



Sajnos most egyelőre nem tudok képeket feltenni a gépre, már dolgozom rajta, de ezt a körmöt nem tudtam nem megörökíteni legalább telefonnal, imádtam! :]

Szóval összességében a blogra nem jutott most annyi időm, de nem bánom, hiszen rengeteg jó történt velem a hónapban. :]

Augusztusban elhasználtam bejegyzés most nem lesz, mert nem sok dolog fogyott el, meg pl a fogkrémem Biánál maradt, úgyhogy majd a szeptemberivel kerül ki.

Nektek hogy telt ez a hónap? Remélem, mindenkivel történt valami jó a nyár végén, és remélem, mindenkinek jó lesz a szeptember!

Köszönöm a figyelmet, szép estét! (Tudom, elmaradtam megint a DIY Adventures bejegyzéssel, ígérem, pótolni fogom!)

16 megjegyzés:

  1. a tehenészlány fotó nagyon szééééép :O

    VálaszTörlés
  2. Jó kis képek, a kisoroszlámért nagyon-nagyon irigyellek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, feledhetetlen élmény volt, annyira édes, ott dorombolt, mikor odatették hozzám és ááá, tényleg hihetetlen volt az egész!
      Amúgy maga a cirkusz is nagyon tetszett, a fotós srác azt mondta rám, királylány, a bohóc meg kezet csókolt! :D

      Törlés
  3. Jóval izgalmasabb volt, mint az enyém. :)
    A kisoroszlán nekem is nagy álmom.
    Az összes fotóban van valami. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért remélem, Neked is jól telt! :]
      Hú hát a füredi csajos este durva volt, amikor a kis Verdák kocsiban ülök, a tesóm mondta, hogy mondjam, hogy "Sofőr vagyok!" (Szoktam itthon így kitalálni, hogy ma ez vagyok meg az vagyok, és ahhoz öltözök :D ) és a végére már üvöltöttem, hogy SOFŐŐŐŐRVAGYOOOOOOOOOOOOOOOK és valami jó 15-16 ember ott állt és nézett.. :D (és akkor még nem is ittam semmit! :D )

      Törlés
  4. öröm volt olvasni is ;)
    a manikűr nagyon ütős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha kicsit feldobta a kedved :]
      Úgy sajnálom, hogy nem fényképeztem le rendesen a manikűrt :(

      Törlés
  5. De jó, tényleg mozgalmas hónapod volt. :-) Az oroszlánka meg <3

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Igen, ma egy hetes, bár most elég csúnyácska szegény, remélem, hamar szép lesz :]

      Törlés
  7. imádom az ilyen összefoglalós bejegyzéseid. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, néha tényleg iszonyat hosszúak, de eddig talán ez a leghosszabb.. :D

      Törlés
  8. Hát ez a bejegyzés rohadt jó volt Klau ;) Imádtam a képeidet, most mire a végére értem elfelejtettem melyikekről is akartam írni,hogy dejóó dejóó mert annyi szuper volt, várj megvan: Partysüni , imádom <3 :D Oroszlánka is édes meg nagyon jó lett a közös képed vele, ja és nagyon széép vagy halloood *.* Valahogy mintha vagányabb lennél, brutálisan jól áll neked ez ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sünikét gondoltam, hogy Neked nagyon tetszeni fog :]
      Köszönöm, elég sokat dobott rajtam a sok jó élmény, igazából kb. másfél hónapja elkezdtem olyan dolgokat csinálni, amiket amúgy nem és túllépni a saját határaimat, ami elég jót tett a kis lelkemnek. :]
      Na meg hát a tesóm és a barátnője nagyon nem hagytak bepunnyadni :]

      Törlés