2013. augusztus 26., hétfő

Red Demons Eyes

Sziasztok!

Ezt a lakkozást még múlthét előtt csináltam, szerettem, mert egyszerű, de mégis kicsit extrás, a címadó meg nyilván megint egy Paddy szám volt... :]

Az egyik kedves barátnőmtől kaptam a Lovely Gloss Like Gel - Nr 55-ös lakkot, ez látható a körmeimen két rétegben, valamint a gyűrűsujjamon 8 kilónyi strassz. Imádom egyébként az ilyet, amikor csak a gyűrűsujjon van strassz, de ott telibe, viszont marhára rühellem egyesével felapplikálni a kis köveket, jobb kézzel a balra hagyján, ott a rózsafapálca, az 3 perc, na de bal kézzel?... Az meg 30.. :D
No mindegy, lényeg, hogy csípem, így néha megküzdök érte.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik?
Hogy álltok a piros körmökkel?
Van kedvenc piros lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, és a türelmet is, a héten már lesz bejegyzés rendesen, remélem!

Szép napot Nektek!

12 megjegyzés:

  1. az egyik pixiboxban volt clinique körömlakk, nekem abból piros jutott. Imádom!!! Egy rétegben csodásan fest, hipergyorsan szárad. Sajnos, fedőlakk nélkül két nap után elkezd lepattogni, de ettől függetlenül ez a kedvencem, azt hiszem:) Ciki, nem ciki, pirosból már a sokadik üveg miss sportyt fogyasztom, és azok is beváltak.
    Szép ez a mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy ciki, nekem régen az volt a kedvenc piros lakkom! :]

      Törlés
  2. Ááá, de szép ez a piros lakk és a díszítés. :) Én egyébként imádom őket, bármilyen árnyalat jöhet. :) (+ a Paddyt is. )

    A kedvenc piros lakkom most egy Opi lakk, a Color so Hot is Berns, amivel a diplomaosztóm után lepett meg a barátom, de akad egy sötétebb - Fine Red Wine - és egy világosabb - Love Never Dies - NYC is a készletemben, amit nagyon szeretek. Ezeken kívül még egy piros Loreal lakkom van, amit az 1+1 akcióban csíptem meg és azóta is nagyon szeretem. (Egyébként mindet.)

    Bocsi a "hosszú" kommentért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bocsi, szeretem, mikor többet írtok, tök jól esik ám, ez amolyan visszajelzés, hogy nem csak én szeretem a blogom, hanem másnak is talán ad valami pluszt.. :]
      A Love Never Dies nekem is nagyon tetszik, de már fél éve nem vettem körömlakkot (ezt pénteken bepótoltam két lakkal, 350ért :D ), mert így is annyi van és folyamat kapok/nyerek/öröklök.. :]

      Törlés
  3. nagyon jó lett ez a manikűr! :) én most tervezek majd szeptemberben venni néhány körmös dolgot, mint strasszokat, plüssport, meg strasszkő applikátort/fogót, amivel meg lehet könnyíteni a felhelyezést.
    már nagyon várom őket, meg én már ebben a rossz időben tökre őszi-téli hangulatba kerülök és csak jönnek az ötleteim :P
    na ez kisregény lett, bocsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, neeem, neembocsi! Tessék csak, arra van a lehetőség! :]
      Én a rózsafapálcával megoldom a jobb kezemmel a balt, a gond fordítva van, kb úgy néz ki, hogy az ujjamra rakom a strasszt, és abba nyomom a körmöm, aztán visítok, hogy mellément :D

      Törlés
  4. nagyon szép ez a piros lakk.valahogy most ráhangolódtam a piros lakkokra,szinte csak ilyeneket nézegetek.nem tudom miért,piros szin sohasem volt a kedvencem.
    a strsszkövek nagyon jól mutatnak rajta,nekem legutóbb egy-kettő szinte azonnal lepotyogott.nem tudom ez a kőtől függ-e vagy sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a piros az örök kedvenc, az a "Klau-szín", csak aztán egy időben túl feltűnőnek éreztem, és szinte minden piros dolgot mellőztem.. Most meg újra ég a láng a piros dolgokért.. :D
      Hát, fogalmam nincs, ezek igazából ilyen "gagyi" e-bay-es strasszok, nekem simán ki szokta húzni 4-5 napig, ha nem mosok sok hajat és rendesen belenyomom a félszáraz lakkba, meg átkenem két réteg fedőlakkal.

      Törlés


  5. A piros körömlakkok imádni való, a legelegánsabb, legnőiesebb szín a körömlakkok közül, ezután a szép középerős rózsaszín jön.
    Van egy új piros lakkom amit még nem használtam, a képeidet látva, úgy érzem eljött az idő kipróbálni :)
    Szép színe van a lakkodnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Kíváncsian várom a Te lakkod is, picit el vagyok maradva a blogok olvasásával, de pótolgatom apránként. ;]

      Törlés
  6. gyönyörű*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés