2013. augusztus 16., péntek

Pénteki kedvencek - Kowa-féle agyonhallgatós szám

Sziasztok!

Újabb szám, amit szerintem megunásig fogok hallgatni, bár régen szerettem a Kowalsky meg a Vega-t, már pár éve nem követem Őket annyira, most a Tesóm fertőzött meg ezzel.


A zene része is kellemes, de igazából a szövege fogott nagyon, ez lenne:

"Ahonnan jöttél elillan,
Amerre tartasz sehol még.
Az élet a kettő között van,
A Sors furfangos ajándék.
Születsz, hogy mesés álmokat építs
De inkább leépülsz.
Ott állsz egy sorban feladni
Belehalni készülsz.

Szeretlek, bármit tehetnél,
Szeretlek-másképp mondani.
Nem lehet. Nem is tudom miért,
szeretnél többet hallani.
Bocsáss meg mindent magadnak!
Hisz egyszer úgyis elévül.
Semmi rossz nem tart örökké.
Végül megszépül…

Jó az, ha mindent ahogy van,
Úgy el tudsz fogadni!
A baj mindig múló állapot.
Nem kell folyton keresni!
Ha fejjel vagy a homokban,
Nem látszik, hogy milyen szép ez a nap,
Hogy milyen kék az ég.

Refrén:
Amilyen hülye vagy,
Én úgy szeretlek.
Tán nem is tudod,
Milyen csoda vagy.
Amilyen hülye vagyok,
Beleszerettem az életbe meg
Mindenbe, mit ad!

Születsz, hogy tanulj, amíg lehet.
Felnősz, azt mondod, hogy te már,
Túl vagy majdnem mindenen,
Rád már nem sok dolog vár.
Bocsáss meg mindent magadnak!
Hisz egyszer úgyis elévül.
Semmi rossz nem tart örökké
Végül megszépül…

Jó az, ha mindent ahogy van,
Úgy el tudsz fogadni!
A baj mindig múló állapot.
Nem kell folyton keresni!
Ha fejjel vagy a homokban,
Nem látszik, hogy milyen szép ez a nap,
Hogy milyen kék az ég.

Refrén:
Amilyen hülye vagy,
Én úgy szeretlek.
Tán nem is tudod,
Milyen csoda vagy.
Amilyen hülye vagyok,
Beleszerettem az életbe meg
Mindenbe, mit ad!

Már megint hülye vagy,
Én úgy szeretlek,
Tán nem is tudod,
Milyen csoda vagy.
Amilyen hülye vagyok,
Beleszerettem az életbe meg
Mindenbe, mit ad!

Jó az, ha mindent ahogy van,
Úgy el tudsz fogadni!
A baj mindig múló állapot.
Nem kell folyton keresni!
Ha fejjel vagy a homokban,
Nem látszik, hogy milyen szép ez a nap,
Hogy milyen kék az ég.

Amilyen hülye vagy,
Én úgy szeretlek.
Tán nem is tudod,
Milyen csoda vagy.
Amilyen hülye vagyok,
Beleszerettem az életbe meg
Mindenbe, mit ad!

Már megint hülye vagy,
Én úgy szeretlek,
Tán nem is tudod,
Milyen csoda vagy.
Amilyen hülye vagyok,
Beleszerettem az életbe meg
Mindenbe, mit ad!"

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a Kowával?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem Kowáékat, és amint kijött ez a szám, azóta ezt hallgatom kb. :D Szóval ez nálam is bekerült az agyonhallgatott számok közé. Első hallásra már a dallama megfogott, aztán elkezdtem jobban figyelni a szövegére, és akkor még jobban megtetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ma hallottam először, de már ma vagy 10× meghallgattam.. :]
      A szövege is nagyon tetszik, azaz sokadik hallásra már főleg az :P

      Törlés
  2. Kowáék szerintem a legjobbak Magyarországon. Egy időben minden koncertjükön ott voltam, ami Pesten volt, van dedikált cd-m és a könyvei is ott sorakoznak a polcon,illetve közös kép is készült vele:) Egy kicsit megharagudtam rájuk 2-szer is, először a Nem minden szarka c. számukért, amiért már sokszor kértek bocsánatot, meg az egyik évzáró koncertjükön nagyon csúnya állapotban volt Kowa, az első PeCsa koncertjükön. De hatalmas arcok, és jók csocsóban és azt nem lehet elvenni tőlük, hogy a zenéjük iszonyat jó és nagyon sok mondanivalójuk van:) Talán az egyetlen olyan formáció, akiknek tényleg elfoglaltság hallgatni az új számaikat, akkor csak leülök, nem háttérzajnak mennek a számaik, hanem minden agysejtem a szövegre koncentrál és a tartalomra:) most lesz 17-én egy marha nagy bulijuk Pesten, persze megyünk le a Balcsira:P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, én majd csak 19-én jutok fel Pestre, nekem ők olyan hangulatzenések, amikor picit magam alatt vagyok, úgy betaszít a letargiába a legtöbb számuk, aztán ki is húz... :]

      Törlés
  3. Imádom őket, a Kowa könyvek is megvannak, a Holnap előtt -öt már kiolvastam, a másikat időhiány miatt még nem sikerült. :)
    http://www.libri.hu/szerzok/kowalsky.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én most tudtam meg, hogy még könyvük is van :P

      Törlés
  4. nekem a kedvencem tőlük az Ennyi csak. :)

    VálaszTörlés
  5. Az is jó, meg a Herceg fehér lovon :]

    VálaszTörlés