2013. augusztus 9., péntek

Pénteki kedvencek - Batman - A rajzfilmsorozat

Sziasztok!

Mindig is imádtam a Batman-t, minden formátumban, a filmeket, a rajzfilmeket, mindent. Viszont a régieket már nagyon rég láttam, így jött kb. két hete, hogy elkezdtem nézni megint a filmeket, aztán beugrott, hogy volt rajzfilmsorozat is.
Kicsit kutakodtam utána, aztán az első évadot meg is szereztem magamnak. Hihetetlen egyébként, hogy én '91-es vagyok, a rajzfilmsorozat pedig csupán egy évvel "fiatalabb" nálam. És így felnőtt fejjel is imádom, és megint előjött belőlem a "bezzeg a mi időnkben még jó kis mesék voltak", na de ez egy másik sztori... :]



Megnéztem már 15 részt belőle, és kezdek csúnyán függővé válni megint. Az alapsztori egyébként a filmekével egyező, adott Bruce Wayne a menő gazdag pasi, aki egyébként Batman szabadidejében. Az ő ellensége lesz Harvey Dent, későbbiekben Kétarc, a segédje ugyanúgy Alfred, szóval a dolgok nagy része stimmel, és hihetetlen durva poénok meg szövegek vannak benne. Csomószor azon kapom magam, hogy nézem és hangosan röhögök rajta... :]




És a végére egy kis kedvcsináló videó:

Ti ismeritek ezt a mesesorozatot? Néztétek kiskorotokban? Ha igen, szerettétek/szeretitek? Ha nem ismertétek, mennyire szimpatikus a videó alapján?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Én is nagy rajongó vagyok! :D Tegnap pont Batmanes pulcsit kerestem Ebayen,de nem találtam olyat ami ingyenes szállítással jön, a pk. meg majdnem annyi mint a pulcsi.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna sok ilyennek húzós az ára :(
      Nálam most, hogy visszakerült a fültágító, ez az egyik új szerelem:
      http://viewitem.eim.ebay.hu/416mm-Gauges-Batman-Stainless-Steel-Screw-Ear-Tunnels-Plug-Expander-Stretcher/221145541249/item

      Törlés