2013. augusztus 30., péntek

Pénteki kedvencek - Árnyékok

Sziasztok!

Első körben pár mondatban szeretném elmondani, hogy elvonási tüneteim vannak, nem jutott mostanában annyi időm a blogra, mint szerettem volna, ezért a kevesebb, kurtább bejegyzés, abbahagyni nem fogom, a színvonalat sem szeretne ha esne, minden erőmmel rajta vagyok/leszek a témán, hogy ne szoruljon háttérbe a blog, hiszen már-már gyermekemként kisállatomként szeretem, de sajna nekem is csak 24 óra egy nap, így kicsit most odébb fog csúszni szerintem a hó végi összefoglaló is, mert az most nagyon nagyon hosszú lesz, nagyon sok képpel, remélem az majd picit kárpótol Titeket! :]

Ez viszont nem lesz egy hosszú bejegyzés, megint egyetlen számot hoztam Nektek, napok óta "ezen élek", egyszerűen annyira lenyugtat, és olyan szinten le tud vinni alfába, és a "nincs semmi gond" érzését adja úgy összességében, a szövege pedig fantasztikus!

Ez nem már, mint a Magashegyi Undergroundtól és Beck Zolitól az Árnyékok című szám.



Részemről 10/10* ez a szám, remélem, Nektek is tetszik!
Mindenkinek szép napot kívánok, és élvezzétek ki a nyár utolsó hétvégéjét! :]

2 megjegyzés: