2013. augusztus 29., csütörtök

MUA - Undress Me Too smink IV.

Sziasztok!

Újabb Undress Me Too sminket mutatok Nektek, ezt hétfőn viseltem, a borongós idő miatt sötétbarna rúzs után nyúltam.

Nem lett a kedvencem, de mivel lassan már vissza is kell adni a palettát Esztinek, gondoltam azért megmutatom ezt is.


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Kissé ősziesre sikeredett, bár az idő is eléggé arra hajlik már...
A paletta felső sorának 1., 3., 4. és az alsó sor 1. és 4. színét használtam.

Ti hogyan sminkeltek ebben az őszies nyárban?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a sminked, jól áll neked, szeretem mikor natur sminket mutatsz be magadon :)
    Amúgy engem sose befolyásol sminkelésben az időjárás...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm :]
      Fura amúgy, hogy van aki azt mondja, a natúr áll jobban, meg van aki azt, hogy az erősebbek :]

      Törlés
  2. A rúzs nem tetszik, de a többi szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, télen még fehérebb bőrrel azért nekem is jobban tetszik ez a rúzs, de olyan borongós volt minden... :P

      Törlés
  3. A rúzs szerintem sem áll jól, eléggé öregít. De a szemsmink jó lett. Egy arab stílusú sminket megnéznék tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, az nagyon nem az én világom, de pont emiatt lesz jó kis kihívás, most nagyon beleültetted a fülembe ezzel a bogarat, és már ezen kattogok, hogy mit mivel, hogyan kéne :]

      Törlés
  4. A szemsmink nekem is nagyon tetszik, a rúzs viszont szerintem is öregít kicsit (és amikor meglátom a sminkes képeidet, mindig megállapítom, hogy milyen szép csókos szád van :-))

    Én pedig egy pin-up stílusú sminket néznék meg Tőled ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát figyi, múltkor a dohányboltban nem hitték el, hogy elmúltam 18, így legalább max. nem kérik el a személyim :P
      A pin-up már régóta zakatol amúgy a fejemben, és olyasmit akartam holnapra.. Mostanában mindig kitalálom így viccből, hogy éppen mi vagyok, és olyan ruhát veszek fel, meg úgy sminkelek... :D (Ma tehenészlány voltam :D )

      Törlés
  5. nekem tetszik ez a smink. a rúzs sem rossz megy a piros felsődhöz.itt a reptéren van mua. most amikor megyek haza körbenézek majd.....hátha akad a fogamravó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ó ha én beszabadulnék oda... Ki sem lehetne hozni! :D

      Törlés