2013. augusztus 6., kedd

MUA - Undress Me Too smink II.

Sziasztok!

Mint már tudjátok, Eszti kölcsönadta nekem egy hónapra az Undress Me Too palettáját, az első sminket ITT már láthattátok, az egy viszonylag visszafogott smink lett, viszont péntek este egy kis baráti összejövetel volt nálunk, úgy gondoltam, akkor azért megengedett az erősebb smink, aminek fő oka, hogy este már nem rohad le rólam. Ennek a végeredményét láthatjátok most.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Egyre jobban kezdem megszeretni ezt a palettát, szóval vagy megverekszem érte Esztivel, vagy idővel majd beszerzek egyet... :]
Na jó, nálam kisebbeket nem bántok, így azt hiszem, utóbbi lesz majd.

Nektek hogy tetszik?
Megvan esetleg ez a paletta Nektek? Ha igen, mennyire vagytok megelégedve vele? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

20 megjegyzés:

  1. Szép smink :) Nekem az exposed és a reveal a kedvenceim a palettáról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Előbbi nálam is nagyon nagy kedvenc, most esik le, nem is írtam oda, melyik színeket használtam, hülye meleg.. Mondjuk szerintem már nem is tudom pontosan így 4 nap után.. :D

      Törlés
  2. nagyon jól áll, ha mosolyogsz ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép sminket alkottál ismét, az első képen csodaszép vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de kedves vagy, köszönöm szépen :]

      Törlés
  4. Nagyon szép lett *.* a hajad nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mostanában, ha annyira nincs dögmeleg, és nincs kedvem megszárítani, inkább megkérem a kolléganőt, hogy rakja be, aztán hagyom megszáradni úgy :]

      Törlés
  5. Nagyon szép vagy, és annyira jó, hogy ott bujkál a mosoly :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszi :]
      Dehogy bujkál, ott van az, mostanában már vissza kell inkább fogni magam néha, hogy ne röhögjek hangosan egyedül nyilvánosan :DD

      Törlés
  6. jó lett a sminked, a hajad pedig nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Végre végre hullámos haj! :D
    Ezt a kombinációt még sosem használtam, de majd ha visszakapom a palettát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt, egyre jobban szeretem :P
      HA visszakapod, HA... ;]

      Törlés
  8. Szép lett a smink és jó lett a hajad,tettszik. :)
    Mosolyogj minél többet,mert jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, rajta vagyok a mosoly dolgon :]

      Törlés
  9. Nos a hajadba még mindig szerelmes vagyok. :D De persze a smink is tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy, egyre többen dicsérik a hajam, ennek úgy örülök :]

      Törlés