2013. augusztus 18., vasárnap

justgirlythings IV.

Sziasztok!

Újabb hét telt el, ez most számomra eléggé lassacskán döcögött csak, de azért csak eltelt.. :]
Szóval újabb adag képet hoztam Nektek.



Nem titok, imádok sütni, valahogy a konyhai jövés-menés, sütés-főzés, de főként a süti sütése nagyon ki tud kapcsolni, több sütit szoktam sütni, mint amennyit képes lennék elfogyasztani, szerencsére mások tesznek róla általában, hogy ne legyen maradék... :D


Általában 3-4 gyűrűt hordok, de volt, amikor még többet is, ha nincs rajtam utcán egy sem, akkor az kifejezetten irritál. Nem tudom, ennek mi lehet az oka, de tényleg zavar. (ugyanez a nyaklánccal is)


Bár úszni nem tudok, imádok kádban fürdeni, kényelmesebb hétközben a párperces zuhi, hétvégén, illetve délutános heteken, mint már mondtam a hétfő délelőtt úgy telik, hogy beülök a kádba reggelizni, hajat mosni.. Ezen kívül pedig, ha néha érzem, hogy túl hisztis vagyok, akkor hidegzuhany.. De tényleg. Hatásos!


Imádom a szobám színét, a fal bordó, a nikecell fehér, egyszerűen Klaus, nem tudok rá mást mondani... :]


Szerintem a legtöbb csaj így van ezzel, ha új ruhát vesz, hazaér, az első dolga, hogy felpróbálja otthon is... Na, ezzel én is így vagyok.. :]

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

9 megjegyzés:

  1. Én is akarok sütni, most nagyon rám jött a pizzás csigázhatnék. De egy brownie se lenne rossz, csak itthon nem szeretik, ha a konyhában vagyok....:D Nem mintha szarul sütnék-főznék, hanem mert kicsi a hely. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pizzáscsiga mindig jó :]
      Itt nem kicsi a hely, csak nekem túl nagy a helyigényem :P

      Törlés
  2. Sütni én is imádok, tanulás közben például így szoktam kikapcsolni. Olyankor egyszerűen muszáj valami sütit készítenem :D Az én szobám is bordó-fehér :3 A ruhával pedig szintén így vagyok, nagy ritkán van az, hogy nem veszem fel itthon újra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam szinte tényleg nincs olyan, muszáj "normális" tükörben is megnézni, annyira csalókák ezek a próbafülke tükrök :S

      Törlés
  3. A sok ékszeren kívül igen. Régen minden ujjamon volt legalább egy, de mára már csak egy-egy gyűrűm van. A többi valahogy lekopott rólam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na minden ujjamon nem bírnám azért elviselni.. :]

      Törlés
  4. Az utolsó tényleg igaz mindenkire :D Milyen fura. Én is a kádban szoktam relaxálni, jó egy 20 perces habfürdőzés közben olvasgatni, néha tejet és illóolajokat is teszek a vízbe. Sütni is imádok, ma éppen muffint csináltam, és annyira büszke vagyok magamra, hogy az már hihetetlen :D Ilyen jóra még soha nem sikerült. Készítettem is róla egy posztot, ha gondoljátok, lessétek meg: http://puderpuffni.blogspot.hu/2013/08/vasarnapi-nasi-szedres-csokis-muffin.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú ez elég jól hangzik, lehet kipróbálom majd, úgyis érik a szeder nálunk is rendesen :]
      Én múltkor sudokuztam a kádban :D

      Törlés
  5. A ruha próbálhatás nálam is mánia vásárlás után. :D Egyből felderítem a gardróbot, hogy vajon mivel lesz a legjobb, az adott darab. :D

    VálaszTörlés