2013. augusztus 4., vasárnap

justgirlythings II.

Sziasztok!

Megint vasárnap, ez a hét most tényleg nagyon hamar ment el, túl hamar sajnos, na de ez más téma.. :]

Mára is hozom az 5 képet némi sztorizással.


Általában alkalmakra vagy hajvasalóval behullámosítom vagy berakatom a hajamat a kolléganőmmel, amúgy is szeretem, ha hullámos a hajam, de sokszor nincs türelmem macerálni.


Igaz, hogy leadtam 19 kilót, de azt eszem, amit akarok, akkor, amikor akarok. Ez most így jól hangzik, csak 99%-ban nem kívánok semmit... :D


Bár van már két tetoválásom, még szeretnék jó párat, ötletek vannak, csak hát nem olcsó muri, na...


Emberek vagyunk, nem vagyunk tökéletesek, bennem is sok hiba van, ami nem külsőleg, azon mindig próbáltam javítgatni, illetve a külsőmön is mindig próbáltam azt hangsúlyozni, ami előnyöm, de vannak dolgok, amiken ha belecepednék, akkor sem tudnék változtatni, gondolok itt arra, hogy alacsony vagyok, vagy arra hogy "lófejem" van. Amúgy annyira nincs szerintem, csak rohadt magas a homlokom, de hát nyilván nem fogom kettévágni a fejemet. Akinek nem tetszik, ne nézze, és annyi.. :]


Imádok kedves sms-re kelni reggel, nem feltétlen pasira kell itt gondolni, jó érzés, amikor egy barát/barátnő gondol az emberre és ír.

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/05/penteki-kedvencek-tetovalasok.html

      Itt mutattam :]

      Törlés
  2. Egy újabb tetoválás nálam is tervben van, nem is tudtam, hogy neked is van??! De mindjárt csekkolom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azt nem tudtam, hogy Neked van :]
      A bokámon a bak jel már több, mint 4 éves, a hátamon meg több, mint 3 éves :]

      Törlés
  3. úúú nem akarsz a fogyásodról írni? engem,és szerintem másokat is nagyon érdekelne, azért ez nem kevés kiló. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazándiból nem nagyon tudok mit, kevesebbet ettem a stressz miatt, és hozzá is szoktam, hogy kisebb adagokat eszem, aztán ez így is maradt, egy idő után meg elkezdtem tornázni, meg kicsit jobban odafigyelni, hogy egészségesebben kajáljak (ami most egy pár hónapja már nagyon nem jött össze, de rajta vagyok...).

      Törlés
  4. Első rám is jellemző: alkalmakra legszívesebben mindig bodorítanám a szögegyenes hajam, de sajna önállóan nem megy....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most már nekem sem, mert nem ér el addig a kezem, míg a hajam alja, de ha bármikor úgy van és bent vagyok, csak beugrasz, és megcsinálom Neked. ;]

      Törlés
  5. mindegyik igaz rám. :)
    szeretem, ha göndör a hajam, viszont magamnak sosem tudtam jól megcsinálni. :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csavaróval nem nehéz amúgy bizonyos hosszig :]

      Törlés