2013. augusztus 8., csütörtök

Júliusban elhasználtam

Sziasztok!

Kissé késve, de csak eljutok ennek a bejegyzésnek a megírásáig is.. :]
Most viszonylag sok dolgot használtam el, legalábbis az előző hónaphoz képest.


- Garnier InvisiMineral Clean Sensation dezodor: Jó ideje használom már ezt a dezodort, és most jutottam el arra a szintre, hogy már nem elég. Nem tudom, hogy ennek oka a bőröm változása vagy ez a baromi meleg, van még ilyenem, nyilván el fogom használni, kidobni nem szoktam semmit, ha nem muszáj, sőt még a stiftes változatából is van egy fél, de ha ideér a Rexona tesztelésre szánt dezodora, tuti azt vetem be a maradék nyárra.. Nem hiszem, hogy újra fogom vásárolni.

- Signal Deep Fresh fogkrém: Még mindig keresem a zöld változatát, de nem találom, sem drogériákban, sem áruházakban, nem tudom, hogy most kivonták vagy mi lett, mindenesetre szeretem ezt a kéket is, másban nem tapasztaltam különbséget, csak az ízében, de szeretnék majd valami fehérítő fogkrémet kipróbálni, ha elfogy az utánpótlás. (Utána azért szándékomban áll visszatérni hozzá.)

- Lilibe 120 db-os vattakorong: Valamiért most még ezt is megtartottam, amikor kifogyott, jó régóta ezt a vattakorongot használom, tökéletes a smink lemosására, a lakklemosásra, sok, olcsó, nincs mit ragozni rajta szerintem. :]

- Balea Cseresznye-Mandula illatú tusfürdő: Erről már sokat áradoztam, szerintem a 3. vagy 4. flakon tusim volt ugyanebből, imádom, bármikor használnám, szagolgatnám, stb.. Nem ezt vettem most újra, mert már nem láttam a polcon ilyet, de most leragadtam a Balea tusiknál, nagyon imádom őket. :]

- Balea Mangós-Aloe Verás sampon és balzsam: Ebből is már a sokadikat fogyasztottam, egészen szerettem, de picit "meguntam" vagy mi. Eleinte nagyon jó volt a hajamnak, aztán egyre kevésbé éreztem a WOW hatást. Nem volt rossz, de elmaradt a "szenzációs" érzés utána. Most a fügés samponját és balzsamját vettem meg.

- Verona Karcsúsító, alakformáló krém: A Helia-D után kaptam a tesómtól ezt, 650 Ft, 200 mili, kb egy hónapig elég, és eddig tetszik, így már az utánpótlás felénél tartok.. Szándékozom egyébként külön tesztet is írni róla, ha lesz rá igény.

- Facefood Iszappakolás tengeri ásványokkal: Úgy rémlett, hogy már erről is írtam külön bejegyzést, de ezek szerint nem, mivel nem találtam.. Na mindegy, egy ilyen kis tasakkal van még, kettesével lehet venni őket, ez volt a második ilyenem, nekem nagyon tetszik, ebben a brutális melegben pedig igazi felüdülés, ahogy lehűti az ember arcát, szerintem fog még ilyen nálam landolni.

- Gerovital Plant Hidratáló Krém: Még mindig jó pár ilyen kis mintám van a Gerovital hidratálójából, a Garnier ExfoBrusher használata után szoktam használni, arra tökéletes, napi szinten pedig nem szoktam hidratáló krémeket használni.

Ti ismeritek valamelyik terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, van valami, amit szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

6 megjegyzés:

  1. Ha jól látom, kimaradt a Fiji tusfürdő leírása. Hogy vált be? Nálam nagy kedvenc lett :-) A mandulás tusit is ismerem, télre jó volt, de nyáron soknak találom az ilyen illatokat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, ennyire már nem árthatott meg a meleg, komolyan nagyon szétesőben vagyok... :D
      Maradjunk annyiban, hogy imádom, imádom, IMÁDOM, újra is vettem, a szokásos Balea minőség, és olyan illat, hogy bele vagyok szerelmesedve :]

      Törlés
    2. Akkor jó, mert én is imádom :-D

      Törlés
    3. Na, akkor ennek örülök, újabb közös pont :P

      Törlés
    4. Én is most vettem meg ezt a Fijis tusfürdőt. Annyira jó illata van, hogy belehalok. :D <3

      A karcsúsítóról meg várom a véleményt. ;) Eveleine-t kezdtem el használni most.

      Törlés
    5. Hát a másik két tusi is isteni, komoly fejtörés mostanában, hogy melyiket használjam éppen :P
      Na, arra is kíváncsi leszek majd, hogy hogy válik be Neked :]

      Törlés