2013. augusztus 10., szombat

Holo+Sand=Szerelem

Sziasztok!

Az egyik barátnőm találta ki ezt a kombót, eleinte nekem nem is tetszett annyira, aztán végül a héten mégis úgy megtetszett, hogy magamon is látni akartam. Egyszerű, de mutatós, semmi díszítés, mégis egyedi a végeredmény. A Kiko 401 - Peacock Green lakkot használtam, a gyűrűs ujjamra pedig a Lovely Baltic Sand - Nr 3 lakkja került.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Hát, nálam nagyon nyerő, szerintem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ezt a két lakkot párosított.
Nektek hogy tetszik? Próbáltatok már holografikus és sand hatású lakkot együtt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Én a sárga lovely balticra kentem rá az essence régi hello holoját, ami még inkább csillogó hatást ért el. Képzeld el, hogy még jobban szikrázik a baltic sand!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, még a szemem is belefájdul a puszta gondolatba :D

      Törlés
  2. gyönyörű holo lakk, sajna nekem nincs még holo lakkom, de tervezem a vásárlását.

    VálaszTörlés
  3. Hű, ez nagyon jó így! Nagyon tetszik! =)

    VálaszTörlés
  4. Az emberi találékonyság határtalan. Nagyon jól kitalálta a barátnőd, nekem is bejövős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így igaz, én meg persze le is nyúltam az ötletet :P

      Törlés