2013. augusztus 15., csütörtök

Egyszerű gyümölcstorta

Sziasztok!

Már két hete, hogy elkészítettem ezt a gyümölcstortát, de még csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla.
Nagyon egyszerű a tészta receptje is és a feltéttel is csaltam picit.

Hozzávalók a tésztához:
- 4 tojás
- 18 dkb cukor
- 14 dkg liszt
- 10 dkg margarin
+ egy kicsi margarin a sütőforma kikenéséhez.

A tojások fehérjét a cukorral kemény habbá verjük, majd egyenként hozzáadjuk a sárgájukat is és tovább verjük. Hozzáadjuk a lisztet, majd a megolvasztott vajat. A margarinnal kikent sütőformába öntjük a masszát, előmelegített sütőben világosra sütjük.

A tésztát hagyjuk kihűlni, majd kivesszük a formából óvatosan. Én ezután nem főzött pudingot tettem rá, hanem van az a puding, amit csak hideg tejjel össze kell keverni, nem kell bele sem cukor, semmi, egyébként nagyon finom simán magában és gyümitortára is szerintem. Szóval ezt tettem rá, epret és málnát, egy kis fahéjat, majd zselatint a tetejére és már kész is. :]


Íme az én verzióm:

Részemről ez annyira bevált piskótarecept, hogy szerintem nem is nagyon fogok mással próbálkozni. Nektek van bevált piskótareceptetek? Szeretitek a gyümölcstortát?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a gyümölcstortát, csak az a baj vele hogy hamar elfogy... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta. :) Barackkal és levendulával fogom elkészíteni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na levendulás gyümitortát még sosem ettem, de jól hangzik :]

      Törlés
  3. Imádom az összes olyan tortát, meg süteményt, amiben van gyümölcs, és ez is jól néz ki, úgyhogy ma neki is durálom magam ennek a receptnek. :)
    Amilyen piskótám van, azt imádom. Hagyja magát etetni, ezért általában hamar fogy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a piskótareceptet is megoszthatnád majd a nagyérdeművel :P

      Törlés
  4. Hm, de jól néz ki :) Egyébként imádom a gyümölcsös sütiket, és szerintem ezt ki is fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  5. Rajongok a gyümölcsös sütikért. Ezt is nagyon nagyon szeretem,csak nekem több tojással van meg a recept. De köszi, nyaralás után tuti kipróbálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kísérletezgettem régebben, de ez most annyira bejött, hogy húúú, le sem tapadt meg semmi, pedig ha gyümölcstorta, és nem csak a család eszik belőle, mindig leragad... :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Mondjuk szerintem inkább csúnyácska, de általában minden amit sütök vagy főzök, az chokito, tudod, ronda, de fnom :D

      Törlés