2013. augusztus 9., péntek

Avéne Cold Cream - TESZT

Sziasztok!

Ezt a termékmintát is az iparfumeria.hu-s csomagban kaptam, vagyis termékmintákat, mert kettőt is kaptam.
Nagyon száraz kézfejre ajánlják, és bár télen a jellemzőbb a száraz bőr, sajnos nyáron rengeteget mosok kezet, és hajlamos vagyok ilyenkor nem megtörölni, aminek következménye a kiszáradt kéz...

Csomagolás: Bár én csak a mintát kaptam meg belőle, elnézve a rendes kiszerelés képeit, ugyanez a csomagolás, papír tokban érkezik.

A doboz elején a megnevezés, némi minta, és pár alap információ.


A hátulján és a két oldalán található a többi leírás, több nyelven is. (Sajna magyarul megint nem volt egy szó sem.. :( )



Maga a rendes kiszerelésű krémé és a mintáé is nagyon hasonló, a képek alapján a rendes méret talán műanyag, míg a minta fémes tubusban található.



A másik különbség, hogy a normál kiszerelésnek lepattintós kupakja van, míg a kicsié lecsavarós, bár szerintem ez így praktikusabb is, hiszen ekkora méretben felesleges a pattintós kupak, viszont tízszer ekkora méretben már kényelmesebb.



Állag: Elég tömény, sűrű krémről van szó, viszont nagyon könnyű elkenni, engem kicsit a testvajak állagára emlékeztet, eleinte nagyon tömörnek tűnik, de aztán a test melegére könnyedén kenhetővé válik.



Illat: Gyenge, viszont számomra kellemes, kissé mentás-citrusos illata van, felkenve már nem nagyon érezhető, így szerintem nem is zavaró.

Használhatóság: Mint már írtam az állagnál, elsőre elég sűrűnek tűnik, viszont nagyon könnyen kenhető, hamar beszívja a bőr és nem hagy semmiféle zsíros érzetet maga után. És a lényeg, hogy mennyire hatékony, amikor nagyon ki volt száradva a bőröm, akkor használgattam/használom, nagyon kevés elég belőle, ha 2-3 este bekenem, pár nap után sokkal szebb, puhább lesz a kezem. Nyilván a brutálisan száraz bőrön ez sem segít egyből, bár szerintem azon maximum valami csodaszer segíthetne egy használat után, pár nap után viszont tényleg látványos az eredmény.

Tartalom: A rendes méret 50 ml krémet tartalmaz.

Ár: 2330 Ft

Beszerezhetőség: Az iparfumeria.hu honlapján ITT megrendelhető.

Összességében véve általában nincs szükségem ilyen krémekre, hiszen inkább normál/zsíros a bőröm, de ha mégis úgy adódik, pár használat után ez a krém helyreteszi a kézfejemet. Bár nem tűnik olcsó mókának a 2330 Ft/50 ml, mivel nagyon kevés krém elég (a két kezemre kb annyi, mint a lenti képen), szerintem hosszú ideig elég, így pedig már megéri annak, akinek száraz a kézfeje.

Ti ismeritek ezt a krémet? Ismertek bármilyen Avéne terméket? Ha igen, mennyire vagytok megelégedve vele/velük?

Köszönöm a figyelmet, kellemes éjszakát!

1 megjegyzés:

  1. Én a termálvizes arcpermetükért vagyok oda, ebben a hőségben életmentő volt! :)

    VálaszTörlés