2013. július 12., péntek

Újabb iparfumeria.hu csomag

Sziasztok!

Újabb csomagom érkezett az iparfumeria.hu-tól, kedd este adtam le a rendelést és tegnap már meg is érkezett.

Egyelőre csak megmutatom, mik jöttek, és majd szépen sorban jönnek a tesztek ezekről is.




A két általam választott termék a Dermacol mellfeszesítő (ha tetszik, ha nem, közel húsz kiló leadásánál megereszkedik a bőr...) krém, és a Bourjois 07-es számú, Fuchsia lakk, amit igazából Bia választott, mert Ő kapja majd meg. :]

A többi meglepi volt, a kis nesszeszer nagyon édi szerintem, az ilyenekből sosem elég, a termékmintáknak pedig megint csak nagyon örülök, hiszen új dolgokat próbálhatok ki.

Melyikre vagytok legkíváncsibbak?

Ismeritek valamelyiket esetleg? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Uhaa ezek a csomagok egyre jobban tetszenek.:) Engem minden érdekel ami jött szóval várom a teszteket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így vettem észre, hogy egyre jobb meglepiket kapok :]

      Törlés
  2. Gratula a leadott kilókhoz, szép munka!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok a kitartásoddal elért leadott kilókhoz ügyi vagy! :)
    tettszik ez a csomag mindegyik termékre kíváncsi vagyok.
    Ezt úgy rendelted,hogy kiválasztottál egy összeállított csomagot vagy te magad válogattad ki,hogy mi kell és úgy küldték egyben csomagként??
    Mennyibe került ha megkérdezhetem??
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ez úgy van, hogy kuponokat kapok az iparfumeria-hu-tól, amiket felhasználhatok, így nekem ez ingyen van, kiválasztom a kupon értékében a termékeket, és azok mellé szoktam kapni még 1-2 meglepit. :]

      Törlés