2013. július 25., csütörtök

Smink a Tesónak - Lancome Teint Idole Ultra Compact - 04

Sziasztok!

Mivel az első iparfumeria.hu-s csomagban volt egy Lancome Teint Idole Ultra Compact minta, de az nagyon sötét barna, a Tesóm kapta meg, de még neki is elég sötét, a legutóbbi csomagban pedig eggyel világosabbat küldtek, azt is Ő kapta, már elég barna, és most jó Neki..
Szóval utóbbit kipróbáltuk. Igazándiból nekem sok közöm nem volt a felvitelhez, leginkább csak adogattam a cuccokat, hogy mit használjon.



Elég szimpatikus egyébként ez a Lancome minta, csak kár, hogy ennyire sötétek. Veronak amúgy is elég barna a bőre, de a 05-ös még így is sötét Neki is, szóval nekem napi 2 órát kéne szerintem a szoliban aszalódni, hogy jó legyen... :D
Viszont így legalább Neki is kijutott a jóból, ami nekem tetszik ebben, hogy olyan kicsit krémes állagú por, és amolyan minden egyben, és elég természetes hatású. Ezen kívül nem olyan érzés, mintha egy kiló vakolat alatt fülledne a bőr, és egy fél napot simán kibír ebben a nagy melegben.

Ti ismeritek ezt a Lancome terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szándékotokban áll kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Tesód milyen kis helyes mosolygós csajszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy is az, de hát, amiket csináltam Neki fényképezés közben... Lettek durvább képek is :D

      Törlés
  2. Jajj én úgy bírom, ahogy tesód mosolyog :) Nagyon jól állnak neki a sötét rúzsok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 100 dolcsis vigyor :D
      Jaja, Neki ige, nem úgy mind nekem, szerencsére általában ha valami nem jó egyikünknek, az jó a másiknak (vagy a harmadiknak ;])

      Törlés
    2. Még jó, hogy ennyien vagytok :D Mivel nekem öcsém van, marad az "ami nekem nem jó, az megy a bloggertalira" :D

      Törlés
    3. Jaja :D
      Hát, adhatod öcsédnek is végül is, csak max. nem értékeli annyira... :P

      Törlés