2013. július 19., péntek

Sleek smink

Sziasztok!

Tegnap gondolkoztam, hogy mennyire jó lenne a kék és a korall együtt, mivel láttam tegnapelőtt valakinél ezt a kombót, de most ha agyonvernétek sem jut eszembe, és lusta vagyok kikeresni, de még írtam is, hogy ez milyen jó ötlet, szóval ha valaki magára ismer, jelezze! :P

Na szóval így jött a két Sleek paletta (Oh So Special és Bad Girl) találkozása, és bár nekem először annyira nem tetszett a végeredmény, annyira dicsérték a munkahelyemen, hogy csak lefényképeztem, miután hazaértem.


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A Bad Girl felső sor 1. és 2., az alsó sor 3. színét használtam, valamint az Oh So Special felső sor 3. és alsó sor 1. színét használtam.

Tudom, hogy nem a legelőnyösebbek a vakus képek, de azokon jobban látszik, hogy nem csak a kék és a korall szín van, hanem a gyöngyházas fehér is ott van.

10 megjegyzés:

  1. Nálam kék-rószaszín és kék-arany volt, utóbbinál kiáltottál fel, hogy de jó. Mindenestre azt is szívesen megnézném Rajtad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig első körben pont Rád gondoltam, de ezek szerint a színekkel összegabalyodtam kissé, mert korall-kék lett aztán ma meg arany-fekete :D
      Akkor megvan, hogy legközelebb kék és arany lesz :P

      Törlés
    2. OK, várom mindet. :-) Én most pakoltam ki egy zöld-kék sminket, szintén Sleek. Újra és újra beleszeretek a termékeikbe...

      Törlés
    3. Hát igen, elég jók, ár-érték arányban meg aztán.. :]

      Törlés
  2. Ha ilyen sminket készítesz akkor meg kéne tanulni rendesen satírozni mert így ocsmány. Bár ezzel a fejjel mi nem az! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az érdemi hozzászólást, nekem kettő tanácsom lenne, az egyik, hogy majd akkor szólogass be, ha legalább egy normális képed lesz, a másik pedig, hogy ha valami nem tetszik, akkor van egy kis X, arra ha rákattintasz, nem kell azt nézd, ami neked nem tetszik.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a smink, és a göndör haj mesésen áll neked :)

    VálaszTörlés
  4. Én voltam az, aki kék-korall sminket rakott ki nemrég. :D Örülök, hogy inspiráltalak.

    VálaszTörlés