2013. július 24., szerda

Rimmel 60 Seconds - 430 - Coralicious

Sziasztok!

Biánál nyertem ezt a lakkot, illetve ez volt a meglepi, csak a korall szín volt a válaszom a kérdésére, és ezzel lepett meg.
Nagyon eltalálta, ilyesmi korall lakkot szerettem volna már egy ideje, de nem volt szívem újabb lakkra pénzt kiadni, hiszen így is annyi van már..

2 rétegben kentem fel a lakkot, essence 24/7 alap-, és btgn fedőlakkot használtam.


Természetes fényben:

Vakuval:

Sajna a fényképek nem igazán adják vissza a színét, olyasmi élőben, mint a természetes fényben készült képen az üvegben, picit neonba hajló narancsos-pirosas korall, nagyon szép, szerintem sokat fogom még használni a nyáron.

Nektek hogy tetszik? Meg van ez a lakk? Szeretitek a korall színű lakkokat? Ha igen, melyik a kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Igen, megvan ez a lakk és nagyon szeretem :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ugye mennyire nehéz fényképezni?

      Törlés
  3. Csudikorall :) Csodaszép, gratula hozzá, Biának meg ahhoz, hogy ilyen tökéletesen Hozzád illő lakkot választott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát, eléggé ismer már... :P

      Törlés