2013. július 7., vasárnap

Pénteki smink

Sziasztok!

Pénteken eszembe jutott, hogy idén nem is nagyon használtam még a Catrice Coolibri - Virgin Forest szemhéjszínező ceruzát, pedig imádom, így eldöntöttem, hogy azt fogom használni, aztán eszembe jutott, hogy az Oh So Special paletta két színével vajon hogy nézne ki, így hamar eldőlt, hogy milyen lesz a smink. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Az alsó sor 2. és 5. színét használtam a palettából.

Nektek hogy tetszenek ezek a színek így együtt?
Milyen színekkel látnátok még ezt a zöld ceruzát?


Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van ennek a szemceruzának, én is szemeztem vele anno, meg a többi színnel is (volt korall is, nem?), de nem mertem megvenni, mert nem volt valami olcsó, plusz nem tudtam, mennyire lesz tartós. Aztán leárazáskor meg már csak a tesztereket (pfff, ez is megérne egy misét) lehetett kapni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont kifogtam akciósan még, de korallos is tetszett, de az olyan túl rikítónak tűnt már, 300 Ft-ért erre meg nem mondhattam nemet, és nagyon nem bántam meg :]
      A teszter sztorit meg nem értem, mert nálunk is kitették a TESZTEREKET! leárazva...

      Törlés