2013. július 26., péntek

Pénteki Kedvencek - Arctic Monkeys

Sziasztok!

Bár már az elejétől imádtam az Arctic Monkeys-t, egy ideig elmaradozott a nagy rajongásom, aztán az elmúlt 3 évben megint egészen sokat hallgattam, aztán az utóbbi kb. egy hónapban megint iszonyatosan rákattantam. Szóval ez is egy olyan együttes, amit szerintem 5-10 év múlva is rajongással fogok hallgatni, ha néha hanyagolom is, de mindig visszatérek hozzá.. :]

Nézzünk is pár kedvencet, ami most visz mindent nálam, az ez Girls Aloud feldolgozás...


LoveMachine:

Eszméletlen ez a szám szerintem, akárhányszor hallgatom, amikor Alex belenevet, muszáj elmosolyodnom, akárhol is legyek... :D

My Propeller (Bia! Külön Neked! ;]):

I Bet Like You Good On The Dancefloor:

Brainstorm:

Black Treacle:

R U Mine?:

Do I Wanna Know?

This House Is a Circus:

És igazából ide MINDEN DE MINDEN AM számot betehetnék, mert egyszerűen mindet imádom, de ezek a legnagyobb kedvencek mostanában, vagyis inkább úgy mondanám, hogy ezek azok, amik talán nagyobb közönség számára befogadhatók, így szerintem ennek lesz még egy második része is. :]

Ti ismeritek az együttes zenéit? Ha igen, szeretitek, melyik a kedvenc? Ha nem, hogy tetszenek ezek a számok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét! :]

4 megjegyzés:

  1. nagyon bírom őket, Alex külön kis 19 perces lemezét is ronggyá hallgattam már :) most a Do I Wanna Know-val megint előtérbe kerültek nálam is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én azt csak most hallgattam meg, de nagyon bejön, bár azért eléggé más stílus :]

      Törlés
  2. Első lemezük óta nagy kedvenceim, még kis pisis gimis koromban fedeztem fel őket. Na jó is, hogy eszembe juttattad őket, mert már rég hallgattam. A Brianstorm az örök kedvenc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nálam most napok óta ezek mennek, mármint nem csak ezek, hanem úgy minden AM :]

      Törlés