2013. július 29., hétfő

Oriflame Triple Core Rúzs - Amazing Peach - TESZT

Sziasztok!

Ez is bloggertalis szerzemény volt még, és azért írom múlt időben, mert bár nagyon tetszett a rúzs magában, illetve rajtam is, de bevittem pár rúzst a legkedvencebb munkatársnőmnek, mert ki akarta kérni a tanácsom, mi állna jól Neki, és ez annyira, de annyira az Ő színe, hogy mondtam, hogy ez Rá várt.. :]


Csomagolás: Ezüst színű -szerintem- műanyag tokja van, ami újonnan szép lehetett ,de sajna eléggé karcgyűjtő. Nem valami minőségi hatású részemről, de ez legyen a legnagyobb gond.



Az információk a rúzs alján vannak egy kis fekete papíron.

Tartalma: 4 gramm

Állag: Kívül olyan, mint egy rúzs, de mint a képeken is látszik, 3 rétege van, a középső kicsit krémesebb, a belső réteg pedig ajakbalzsam állagú.


Szín, pigmentáltság: Elég visszafogott, kellemes barackos szín, szerintem megállja a helyét egy hétköznapi vagy egy alkalmi sminknél is. Nem mondanám, hogy nem pigmentált, egyszerűen csak egy szolid, visszafogott szín.




Sminkben ITT láthattátok.



Tartósság: 1,5-2 órát kibír ivás és cigizés mellett, olyan átlagos tartósságúnak mondanám.

Illat: Nagyon kellemes, finom illata van, engem valami cukorkáéra emlékeztet.

Használhatóság: Mint mondtam, szerintem remekül alkalmazható hétköznapi és alkalmi sminkhez is.

Ár: 2200 Ft, de akciósan 1200-1400 Ft körüli áron van.

Beszerezhetőség: Oriflame katalógus - ez inkább akkor hátrány ha nem szeretünk/akarunk várni 

Összességében nekem nagyon megtetszett ez a rúzs, bár ennyi pénzt nem adnék ki érte, talán akciós áron éri meg inkább. (mint szerintem minden hasonló terméket)

Szeretitek a hasonló színű rúzsokat? Van Oriflame rúzsotok? Netán megvan ez is? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét/éjszakát, korán fekvőknek pedig jó reggelt! :]

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!.nekem ebből sötétebb van ami nem áll túl jól így anyukámé lett. Van még két rúzsom tőlük, mikor nagy ritkán használom akkor tetszik :-D tényleg jó minőségüek, szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sötét rúzsokat én mindig az idősebb nővéremnek passzolom el :]
      Ja az kimaradt, hogy olyan extra hidratálást én nem érzek, de ez alá nem szoktam külön ajakápolót használni, de szárítani abszolút nem szárít :]

      Törlés
  2. Nagyon szép szin:) Nekem nincs oriflame termékem, de jókat hallottam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzám is Bellalától került amúgy, a bloggertalin, de én annyira elszoktam ettől a rendeléstől, meg előtte is inkább Avonos voltam, hogy örömmel vettem, hogy próbálgathatok ilyeneket is.. :]

      Törlés
  3. Én nem szeretem. Egy másik, hasonló világos árnyalat van meg és engem zavar hogy ennyi halvány a színe, valamint nagyon durván beleül a száj kis "ráncaiba", nálam ajakápolóval is csúnya (pedig ugyebár elvileg van benne ajakápoló). Szerintem ennyi pénzért lehetne jobb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a halvány szín azért szerintem várható egy ilyen világos színnél :]

      Törlés
    2. az egy dolog hogy világos, de a katalógusban szép élénkek a színek:D

      Törlés
    3. Jaa, értem, én ott nem láttam, így kisebb a csalódás esélye :P

      Törlés