2013. július 26., péntek

NIVEA Tusfürdők

Sziasztok!

A NIVEA egzotikus hangulatot ígér anélkül, hogy elutaznánk. Természetesen ezt a tusfürdőivel érhetjük el.


Coconut Cream Tusfürdő:


A kókuszvíz egzotikus illata stimulálja az érzékeket, felfrissíti a testet és a szellemet, és kényezteti a bőrt a jojoba olaj tartalmú dús hab.


Hawaiian Flower & Oil Tusfürdő:


Ez a tusi is újdonság, tele van ápoló olajakkal, de emellett a friss érzetet is biztosítja. Gél állagú, és remek habzását a Hawaii Lei virágnak köszönheti. 


Supreme Touch Krémtusfürdő:

Ennek a tusfürdőnek az intenzív ápolás az erőssége, shea vajat és macadamia olajat tartalmaz, ezeknek köszönhetően a bőr rugalmasabbá, puhábbá válik. Különleges illatát a bergamot, a mandarin, a nektarin és a magnólia illata adja ki, mely egészen Kínáig repít minket. 

Ti használtok NIVEA tusfürdőt? Ha igen, melyik a kedvencetek?
Felkeltette a három tusi közül valamelyik az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon régen nem használtam Nivea tusfürdőt, de szerettem, mondjuk ebből mind hármat kipróbálnám..de ha választani kéne talán a kókuszos a legszimpibb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezer éve nem használtam már, de ezek szimpatikusak :]

      Törlés
  2. Nekem a Nivea az egyik kedvencem és ezek is nagyon figyelemfelkeltőek. Amúgy a Waterlily az abszolút favorit, de a powerfruitot is szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a powerfruitot legközelebb megszaglászom :]

      Törlés