2013. július 31., szerda

MUA - Undress Me Too smink I.

Sziasztok!

Hétfőn beugrott Eszti a szalonba hozzám, és cserébe, hogy kiszedtem a szemöldökét, egy hónapra kölcsönadta a MUA - Undress Me Too palettáját.(Réka, remélem, nem baj.. :P )

Tegnap hát el is készítettem vele at első sminket, ezt láthatjátok most.

Természetes fényben:

Vakuval:


Használt termékek:

A felső sor 1. és 3., az alsó sor 2. 3. és 4. színét használtam.

Egyszerűen már most úgy megtetszett ez a paletta, hogy lehet Esztinek majd erőszakot kell alkalmaznia, hogy visszakaphassa... :]

Nektek hogy tetszik? Meg is van esetleg ez a paletta? Melyik szimpatikusabb? Ez vagy az Undressed?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Igazán csodás sminket készítettél, nagyon jól állnak neked ezek a színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen! :]

      Törlés
  2. Dehogy baj :) Nagyon szép sminket készítettél vele,használd egészséggel (bár tudom nem az én palettám, de akkor is :) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, mondtam is, hogy még jó, hogy elhasználni nem tudom :D

      Törlés
  3. Szép lett!
    Én is nemrég szereztem be ezt a palettát Djkaty blogsale-én, még nem tudom megmondani, melyik tetszik jobban a két MUA paletta közül :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem, idővel nálam is landol majd egy :S

      Törlés
  4. Örülök, hogy örülsz, és köszi a szemöldökszedést, hajászkodást :) A legtöbbször én is hasonló színkombinációt használok a palettából, használd egészséggel ebben az egy hónapban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma elaludtam, így a Bad Girl után nyúltam, de holnap kicsit vadulni akarok majd vele azért :P

      Törlés