2013. július 8., hétfő

Lovely - Pearl nails

Sziasztok!

Az új Lovely lakkok között találhatunk "Pearl Base" körömlakkokat, és hozzájuk tartozós kaviárokat is, én egy kellemes világoskék lakkot kaptam, amit ITT már mutattam is pelyhes lakkal, szombat este pedig kipróbáltam, milyen a kaviárral.
Sajna csak vakus képeket csináltam, mert vasárnap nem nagyon volt rá időm, hogy fotózzak vele, de látszik a vakus képeken is, hogy a fedőlakk megoldotta kissé a gyöngyök színét, illetve nem is sikerült annyira szépen rászórni.



Szóval már egész hamar lepotyogott (vagy inkább helyére sem került?...) jó pár gyöngy, illetve így élőben nem is tetszik annyira, mint képeken, a másik pedig hogy csak egy-egy ujjamon volt, de annyira irritált, hogy mindig csesztettem, így még jobban potyogni kezdett a szélein, ezért tegnap le is mostam, de hát fogalmazzunk úgy, hogy nem volt olyan nagy leányálom lemosni... 

Szóval a lakk maga tetszik, de ez a kaviár dolog így most annyira nem talált be nálam.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok ezzel a kaviár-témával? Használtatok/használtok ilyen gyöngyöket a körömdíszítésnél?

Köszönöm a fiyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. van vagy 15 féle kaviárom itthon, viszont még talán csak egy manihoz használtam őket, akkor is csak néhány darabot. azt hiszem itt az idő, hogy kipróbáljam teljes körmön. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na kíváncsi leszek a véleményedre, én is rendeltem e-bay-ről, de mivel össze volt borulva, azóta is "válogatom"... :D

      Törlés
  2. Nekem nem jött e, én úgy érzem túl nagyok a pici gyöngyöcskék ahhoz, hogy rendesen, szépen fenn maradjon. Sajnálom nagyon, hogy nálam nem váltak be, mert annyira szépek viszont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem is ez a bajom, hogy nem bírom normálisan rászórni, a külsejénél meg potyog, hiába lakkozom le :(

      Törlés
  3. de tetszik! gondolkodok rajta hogy vegyek-e ilyen gyöngyös lakkot, eddig még nem vettem, lehet fogok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha úgy gondolod, postaköltség árán feladom Neked nagyon szívesen!

      Törlés
  4. Én eddig egyszer próbáltam a kaviár gyöngyeimet. Nekem viszonylag stabilan a helyükön maradtak, csak pár potyogott le, de engem is nagyon idegesített, és nekem feloldotta a fedőlakk a színüket. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, ezért is kezdtem el a körmeimmel piszkálni, hogy majd azt kiszedem, amit feloldott a fedőlakk, persze azok nem jöttek le... :D

      Törlés