2013. július 4., csütörtök

Lovely Classic lakkok - TESZT

Sziasztok!

Ma a Lovely Classic családból való két lakkot hoztam, szintén egy bejegyzésben mutatom be őket. Az Nr 25-ös egy fehér lakk, a Nr 120 pefig világos rózsaszín apró arany csillámokkal.



Csomagolás: Az új Lovely lakkok csomagolása, ugyanaz igaz ezekre is, mint az UV Shine lakkokéra.



Ecset: Ez is egyezik, kissé lapított, de nem lekerekített, hagyományos ecset.



Nyak: Ezeknél is teljesen rendben.



Tartalom: 8 ml

Állag: A fehér kicsit hígabb, a rózsaszín sűrűbb állagra, de mindkettő a tűrhető határokon belül van bőven.

Száradás: Közepesnek mondanám őket, nem száradnak pillanatok alatt, de nem is kell fél óra nekik.

Tartósság: Mindkettő kibírja 4 napig munka mellett, minimális kopással.




Szín, pigmentáltság: A fehér nem teljesen fehér, nem olyan hibajavító-fehér, inkább tejfehérnek mondanám, de szépen fed két rétegben, a rózsaszín pedig egy kellemes világosrózsaszín, arany mikrocsillámokkal, ebből is elég a két réteg, elegáns, de mégis különleges szín.

Ár: 350 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében mindkét lakkra azt tudom mondani, hogy ennyi pénzért nagyon megéri, mert jó kis lakkok, a Classic családban pedig rengeteg szép szín található, érdemes körülnézni.

Nektek van Lovely Classic lakkotok?
Ha igen, milyen színű? Ha nem, fogtok venni?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Pont ezen a fehér lakkon gondolkozom. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem olyan nagyon rikítófehéret akarsz, akkor ez nagyon jó szerintem :]

      Törlés
  2. Nekem a rózsaszín tetszik jobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az olyan kis különleges szerintem :]

      Törlés
  3. A rózsaszín nagyon tetszik:) nekem a nr 3-ás piros van meg, de imádom :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. 3 lakkom van a Classic családból, de most fejből nem tudom melyik, egy lilás meg két rózsaszín. Nekem is tetszenek, de még mindig lemezes a körmöm így nem mutat jól rajta :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(
      Próbáld ki szerintem az essence anti split lakkját, csodát nem tesz, de nekem segített.

      Törlés