2013. július 28., vasárnap

justgirlythings I.

Sziasztok!

Mivel az andthatswhoiam képekből kifogytam, arra gondoltam, az új vasárnapi bejegyzések az ilyen justgirlythings képek lennének, remélem, nem bánjátok. :]


Régen volt fültágítóm, mindkét fülem másfél centisre volt tágítva, ezt már 3 éve kivettem, de még mindig elég nagy a hely, így eldöntöttem, hogy visszatérek hozzá, ma vissza is tettem, ezen kívül még mindenképp szeretnék a bal fülembe is plusz két fülbevalót. (Meg ha lenne elég merszem, tragust is csináltatnék)


Próbálkozom, bár általában nem hordom felkötve/kontyban a hajam, ilyenkor nyáron azért néha muszáj, de mindig elcseszem. Igen, tudom, fodrász vagyok, de ha egyszer nem látom hátul a fejem... :D


Szinte mindig tudnék még aludni, meg még, és még.. :]


Ez így is van, hiába van valaki nagyon szépen kisminkelve, ha egyszerűen élettelen a feje, és lehet valaki smink nélkül is,egy szál mosollyal gyönyörű.


Igaz, csak egy olyan barátom van, akit annyira nem is pici, de 6-7 éves koromtól ismerek, és nem is tartjuk napi szinten a kapcsolatot, de tűzbe merném érte tenni a kezem.

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

20 megjegyzés:

  1. Tragus nekem is kell. most már megcsináltatom eskü. állandóan majd holnap holnap...aztán semmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod nekem az egyetlen oka, hogy nem csináltatom meg (azon kívül, hogy sajnálok rá pénzt kiadni, akárcsak a köldökpiercingnél), hogy úgy félek, hogy amúgy is nagyon picike a fülem, és alig férnek el benne a kisebb fülhallgatók is, és ha még ott lenne a piercing vége is, ennyire se férne el... :D

      Törlés
  2. A legjobb barátnőmet,Adrit 3 éves korom óta ismerem, velem együtt idióta egy csaj.. :D Ő is "fülmániás", a jobb fülében tragussal együtt 9 lyuka van,engem is rá akart venni de elbújtam. :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen többet akartam, mára meg úgy vagyok vele, hogy a tágító meg a +2 lyuk nagyon tetszik, a tragus is, de a többi már annyira nem, bár egy betegebb pillanatomban végiglyuggattatnám szerintem azért én is :DD
      Ó, nálam 3 évesen a kommunikálás az volt az oviban leginkább, hogy püföltem a kölköket :P

      Törlés
  3. Az utolsó a barátos. Kettő is van.
    Pc- nekem is porcban van, kétszer szúrattam industrialt de elb.szták mindig ( elnézést de az elrontotta nem kifejezés rá), azt még szeretnék, illetve láttam ilyen spirál alakút, meg nem mondom most mi a neve, olyat szeretnék porcba, majd télen, márt nyáron gyullad jobban a fül, no meg allergiás vagyok az orvosi fémre, úgyhogy még körbe kell néznem hogy mit bírhat vajon a fülem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor, viszonylag szerencsésnek mondhatod Magad az utolsóval. :]
      Úhh, és kifizettették legalább, amit elcsesztek? :(

      Törlés
  4. Nekem van traguson, nem bántam meg, imádom. Igaz, hogy a fülhallgató hamarabb kipottyan, de azelőtt is megtörtént, az a fülem valahogy nem fülhallgató kompatibilis :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, hogy nekem is tökmindegy lenne? :D

      Törlés
  5. az utolsó nem igaz rám, a többi nagyjából igen. én is szeretném kilövetni a fülem, sajnos nincs merszem hozzá, eléggé félek az ilyen dolgoktól, de majd megkérek valakit, hogy jöjjön el velem, hogy tudjam szorítani a kezét. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a sima fülbevaló nem vészes, bár én a tetkókra is ezt mondtam, meg a piercingre, én kifejezetten kértem, hogy ha valaki eljön velem, az ne jöjjön oda mellém, várjon meg arrébb... :D

      Törlés
  6. :D nekem is van tragusom, Réku-nak mondtam is annó,hogy megcsinálom,ha találkozunk:DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. A tragus nem fájdalmas annyira...ugyanannyira fáj, mint akármelyik másik fül porc piercing...
    Nekem is van az egyik fülemben, de szeretnék a másikba is még, mivel a bal fülemből a helixek kiszorultak az industrial miatt...
    Egyébként sokat segít az is, hogy én speciel majdnem végigröhögtem a szúrást, mert iszonyatosan jófej a piercer és a tetováló is, és így nem volt ott az az idegesség se, hogy milyenek lesznek, mennyire bunkók (találkoztam már bunkó piercerrel, de mindegy), hanem jól éreztem magam, és tudtam, hogy jó kezekben vagyok...
    Mondjuk azon is poénkodtak hogy amúgy a vesémet akarják kiszedni, és a piercinggel lebénítják az idegeimet hogy ne tudjak védekezni, meg ilyesmik és a barátnőim részesedést kapnak, akik elkísértek...xD
    Szóval nem mindegy az ember hol csináltatja...:D

    Ja és ha talpas ékszerrel csinálják (általában azzal szokták), az teljesen rásimul a kisporc hátuljára...én is csak két napig nem tudtam zenét hallgatni-fél füllel, mert bedagadt, de azóta nem zavar már, pedig "agybadugós" fülhallgatóm van...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is attól félek, hogy fájna, hanem maga a tudat, hogy nem cseszné-e a füles, illetve hogy hogyan bírnám pár napig úgy, hogy csak félfüllel zenézek.. :D
      Én mikor a hátamat tetoválták, akkor voltam úgy, hogy végigröhögtem, meg így osztottam poénból a srácot, ő meg közölte, hogy úgy viccelődjek vele, hogy nem látom mit csinál, és ha nagyon mókás vagyok, akkor egy hímvesszőt is kapok még bónuszba amellé, amit kértem... :DDD

      Törlés
  8. Utolsó előtti különösen tetszik. :) (Blogom szlogenje :P)

    VálaszTörlés
  9. Oh, tragust már én is olyan régóta szeretnék... :D Nagyon tetszik ez az új válogatás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor majd egyszer összebeszélünk és egyszerre megcsináltatjuk :D
      Köszi, örülök neki, úgy bántam, hogy elfogytak az andthatswhoiam képek, hogy gondoltam, majd ezek pótolják :P

      Törlés