2013. július 3., szerda

Júniusban elhasználtam

Sziasztok!

Júniusban nem használtam el olyan sok dolgot, de azért megmutatom őket.


Floren lakklemosó: Már írtam róla, nem rossz, de az Isana az örök kedvenc nálam, azt használom inkább.

- Balea Energie Dusche Tusfürdő: Nagyon megszerettem ezt a tusit, akárcsak a többi Baleát, kellemes, friss illata van, szerintem fog még ilyen nálam landolni.

Rival de Loop Sminklemosó: Erről is írtam már, egész megszerettem, de a Baleásat használom most megint, még nem döntöttem el, melyiket fogom újra venni..

- Helia - D Narancsbőr elleni karcsúsító Gél: Róla még nem írtam külön, de szándékomban áll. Elöljáróban annyit, hogy az illata isteni, és eléggé meg is szerettem, de találtam olcsóbb alternatívát.

- Gerovital Plant Hidratáló Krém Minta: Ezt is úgy kaptam, a Garnier ExfoBrusher után szoktam használni, erre acélra tökéletesen bevált.

- FaceFood Uborkás - Almás Arcmaszk: A FaceFood maszkokból talán erre mondanám, hogy legjobban bevált, bár mindháromnak meg van az előnye, már újra is vettem.

- Sanoflore Krémminta: Ezt is a Garnier ExfoBrusher után szoktam használni, nem rossz, de a Gerovital jobban tetszett.

Ti miket használtatok el mostanában?
Ismeritek valamelyiket az általam elhasznált termékek közül? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Enerdzsiii! :-D A narancsbőrösre kíváncsi leszek, én most az Avon gránátalmásáról hallottam jókat, de még nem próbáltam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az-az!! :D
      Látom, megmaradt Benned :P

      Törlés
    2. Szerintem mi ketten rohadt jól ellennénk egyébként, ahogy nézem, Rád könnyen ragad mások hülyesége :P

      Törlés
    3. Igen, szerintem sem lenne gond, meg még ott a saját hülyeségem is... Nem véletlenül néznek minket sokszor részegnek az egyik barátnőmmel :-D

      Törlés
    4. Engem is szoktak, bár már megszoktam, csak röhögök :D (ha meg tényleg az vagyok, úgy sem hat meg :D)

      Törlés
  2. A Balea tusfürdőt már próbáltam és tényleg fincsi illata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nekem a legtöbb Balea tusi illata tetszik :]

      Törlés
  3. olyan sokan dicsérik a Balea termékeket, ideje lesz beszerezni tőlük valami :)
    egy arckrémem van tőlük, de a tusfürdőket is sokan szeretitek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem bánod meg, ha veszel :]

      Törlés
  4. Általában Balea termékeket veszek, én meg vagyok velük elégedve nagyon. Ezt a tusfürdőt még nem próbáltam, majd következőre ezek után veszek belőle. :)
    A narancsbőrös dologra viszont, kíváncsi leszek!

    VálaszTörlés