2013. július 31., szerda

Júliusi összefoglaló

Sziasztok!

Na most kezdeném azzal, hogy "aztamocskosk....élet, hogy ment el 3 nap alatt egy egész hónap???"... Ez a július nekem most olyan hamar elment, hogy még fel sem fogtam, hogy vége a júniusnak, de már a július is eltelt.
Most elég mozgalmasra sikerült a hónap, és bár hó elején írtam, hogy jobban vagyok, voltak ilyen fél-egy napos befordulósabb, kiborulósabb napjaim, de összességében azt hiszem, az év eddigi legjobb hónapja volt ez.
Ez most kicsit kifejtősebb bejegyzés lesz azt hiszem, nem csak a képeket mutatom meg, de némi kommentárt is fűzök hozzájuk, mert tényleg jó érzés erre a hónapra visszagondolni.. :]

07.01.:
Még mindig ez a legjobb póló a hűvösebb hétfőkre! Egyébként vicces volt egy szerdai napon egy csajt ugyanilyen pólóban látni... :D

07.02.:
Az egyik régi legkedvencebb trikóm megint jó rám, mostanában elég sokat vagyok ebben..

Ideért a nyereményem IsaBella-tól, még egyszer köszönöm a kis külön meglepit és a levelet is. :]

07.03.:
Reggeli hajcsinálás a Bábujnak. <3

07.05.:
Rancid, az ágyam új lakója, akit Dettitől, a legkedvencebb munkatársnőmtől kaptam. :]

Bagoly fülbevaló a Tesótól. :]


07.06.:
A megunhatatlan pizzás nasik..

Előkerült a 12.-es ellenőrzőm, nagy meglepetésemre egyetlen beírás sem volt benne.. :]

07.07.: 
Tesók csökkenő sorrendben..

Ez pedig a "nézzünk a Kriszre csúnyán" című kép, Vero elmosolyogta, de én hitelesen hoztam a szerepem... :D

07.08.:
Fortuna megint csipázott, Biánál is nyertem. És tényleg nem bunda volt! :D


Kákszi I.
 07.10.:
Sok hozzáfűzni valóm nincs, Tankaranka közlekedik, én meg bocs, hogy útban voltam éppen.. :D

 07.11.:
Kákszi II.

Oreo budget változat
  07.14.:
Gusztustalan, de isteni, Neos, somlói galuskás fagyi. Nyamm <3

  07.15.-16.:
Végre valahára eljutottam Budapestre is, meg Biához is, a fenti képen a nyereményeim láthatóak, az álom Dragon lakk, és a többi ajándék. Még egyszer köszi Bia! :*

Paddy&The Rats koncert. Imádtam, ott vagyok, aki megtalál minket a képen, az ügyes... :D

Lekvárt is kaptam a koncert emlékére... :D

És persze kellett csinálni közös képet is, bénák, de édik. :]


  07.18.:
Újabb ajándék Dettitől.. :]

Ezzel meg anyum lepett meg, hihetetlen édi. :]

  07.20.:
Psycho Unicorn vagy mifene.

07.22.:
Idegnyugtató gyógyfestészet.. :D

07.25.:

Hogy mindig épp rossz helyen fetrengek, amikor a kishölgy közlekedne...

Pózolj Sógorral :]

07.26.:
Újabb ajándék Dettitől, megy a csere-bere, ami rám nagy, azt Ő kapja, ami Rá kicsi, azt én.. :]

Hajzat <3

Nem mentem utcazenére.. Ja DE! :D

 07.28.:
Üdv újra a fülemben.. :]

07.29.:
Ezt meg vettem, de persze Dettitől.. :D

És az előző bejegyzés főszereplője... <3

Innen még egy kép hiányzik, Esztivel is csináltunk közös képet, de Ő épp nyaral, szóval azt majd ha megkaptam, idebiggyesztem. :]

Ezeken kívül leginkább az kötött le, hogy rohadt meleg van, én meg nagyon, de nagyon unom már... Lehetne jó kis ősz.. :]

Nektek hogy telt a július? Voltatok valamerre nyaralni?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek további kellemes napot, és szép augusztust!




És a kiegészítés, az Esztivel közös kép, amin Ő tök édi, én meg pont belehunyorítok, de nem gond... :]

26 megjegyzés:

  1. Nekem holnap érkezik az összefoglalós bejegyzésem, viszont a tiédet élvezetes volt végignézni, mert jól visszaadta a júliust. Mozgalmas lehetett tényleg. Még kicsit fel is vidultam a végére. :D

    Nekem is kell egy ilyen hétfős póló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a Tiédet is, örülök, hogy kicsit feldobott azért :]

      Törlés
  2. Annyira gyönyörű a hajad *-* Látod mondtam én, hogy nem múlik el hónap nyeremény nélkül ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm, pedig nem lett változtatva semmi, csak hogy egyszínűre festettük most, bár szerintem a festék összetevőiben változhatott valami.. Mindenesetre imádom :]

      Törlés
  3. Quimby az utcazenén... ja nem. :DDD

    VálaszTörlés
  4. Ó az a fültágesz. Tetszene nagyon, de csak az ilyen pici. Kb. egy éve egy kiskocsmában egy fiú felespoharat tett az övébe...na olyan már nem kéne :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 15 milis volt a legnagyobb, az pont akkora volt, hogy az ékszer lyukán a kisujjam fele átfért még, akkorát már nem akarok, csak centiset. :]

      Törlés
  5. De vagány volt az ellenőrződ! :D Egyébként egyetértek, fel nem fogom, hogy holnap már augusztus lesz... :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye, Téglás Zoli, a másik felén meg ez a kép volt:
      http://kepfeltoltes.hu/130731/200612210701-pix1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Törlés
  6. De jó volt nézegetni a képeket, tetszik az ahol a kamerához nyúlsz :) Jól áll ha mosolyogsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bár úgyis megkaptam már, hogy lófejem van, meg ilyen fejjel mindegy is, hogy nem tudok sminkelni... :D

      Törlés
  7. engem is a hajad fogott meg.
    tökre jó ezeket a képeket nézegetni:) hiányzik ez a magyar feeling:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor ebben már tuti van valami, hogy jó a hajam :P
      Örülök, hogy tetszenek a képek :]

      Törlés
  8. Azon a koncerten én is ott voltam :)

    VálaszTörlés
  9. éss megint megkívántam a pizzástekercset. :3 :DDD

    VálaszTörlés
  10. Híííí a képünk :) Tök arik vagyunk, na!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ari vagyok én is, csak épp nem látszik :P

      Törlés
  11. Az a szárnyas póló nagyon ott van! Nagyon tetszik, a hétfős meg muris. :D De az a csíkos denevérujjú is nagyon bejön. =) A hajad meg még mindig szuper! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      A hétfős a hűvös hétfőkre való, imádom, a szárnyast meg, hát.. még jobban :]

      Törlés