2013. július 11., csütörtök

Holopöttyök II.

Sziasztok!

múltkori holopöttyös körmök után eszembe jutott, milyen jó lenne ugyanez feketével és az nfu lakkal, így ki is próbáltam. :]

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Élőben ennél is sokkal szebben érvényesül a holo-hatás, illetve sokkal durvábba, ahogy az alap és a pöttyök is játsszák a színt, nagy szerelem lett ez a lakkozás most, és sokan meg is dicsérték. :]

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ilyen pöttyös körmöket kreálni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Nekem erről a színkombóról valamiért Betty Boop ugrott be elsőre. :) Nagyon tetszik! :) Rajtam is pöttyös mani van most! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jéé, most, hogy mondod, kicsit tényleg olyan :P

      Törlés
  2. szuper, így is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem ezt a mintádat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan ez lesz a védjegyem :D
      Sógorom meg mindig megkérdezi, hogy "Te... Tudtad, hogy kiütéses a körmöd?!"... Ha-ha :D

      Törlés
  4. Nagyon ötletes!
    Biztos nagyon szép napfényben!:)

    VálaszTörlés
  5. Csudiszép lett, az már bizti. Nagyon tetszenek az egyre kisebbedő pöttyök, szuper ötlet. :) Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, egészen szívemhez nőtt ez a díszítés :]

      Törlés
  6. Sose volt még pöttyös a körmöm, de nagyon tetszim a te kezeden! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én elbabrálgatok velük egy félórát, aztán meg olyan büszke vagyok magamra, hogy volt türelmem hozzá.. :D

      Törlés
  7. Engem ezekkel a pöttyökkel kilóra meg lehet venni! :D Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  8. Éééééés a díjat kapja: .... Gratulálok, díjaztalak! :)
    http://barkingbeauty.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam-liebster-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Nálad is válaszoltam, illetve és itt is :]

      1. Mi kapcsol ki leginkább egy idegesítően hosszú nap után?
      Egy kávé (mindegy mikor érek haza), amit egyedül szürcsölhetek el, és abban a 10 percben ne kelljen senkihez szóljak, és más se szóljon hozzám. (a rövid napokkal is így van :P)

      2. Ha csak egy embert választhatnál, kivel utaznál el egy évre egy lakatlan szigetre?
      Nem utaznék lakatlan szigetre... :]

      3. Mi az a dolog, ami nélkül úgy érzed, nem tudnál élni?
      Cigi, kávé, sajt.. :D

      4. Mi az, amit feltétlenül szeretnél még megtanulni az életben?
      Szakmailag nagyon sok dolgot szeretnék még, illetve mindenképp szeretnék megtanulni türelmesebben várni.

      5. Hol és melyik korban élnél, ha lenne rá lehetőséged?
      Az 50-es 60-as években, a zene, a kocsik, minden nagyon bejön. :]

      6. Játszol valamilyen hangszeren?
      Sajna nem :(

      7. Szerinted meddig bírnád az életet az idegenlégióban?
      Hát, tuti, hogy nem sokáig, de azt mondják ugye, a kényszer nagy úr...

      8. Bizsu vagy nemesfém ékszert választasz inkább?
      Több a bizsum, de többször hordom az ezüst ékszereim, aranyat pedig nem szoktam.

      9. Mikor pancsoltál utoljára a Balatonban?
      Ciki, mivel itt van 15 percre tőlem, de 6 éve, akkor is csak annyira, hogy berohantunk a tesómmal, és haza, előtte is kb 5 évvel... Nem vagyok oda érte.

      10. Csoki vagy vanília?
      Csoki ÉS vanília. :]

      11. Mi kell ahhoz, hogy ennyire mázlista legyen az ember, mint Te?
      Ha a sok nyerésre gondolsz (nyilván, mi másra? :P), nem tudom, próbálkozom, és sokszor be is jön :]

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Köszönöm, nem készítettem most külön bejegyzéseket, itt és Nálad is válaszolok rájuk :]

      1. Lapos-, vagy magas sarkú?
      Vagy-vagy, általában lapos, mert bár alacsony vagyok, egészen megszerettem az évek során, másrészt sajnálnék most Veszprémben magassarkút tönkretenni a felújítások alatt. :S

      2. Szoknya, vagy nadrág?
      Nadrág, egyértelműen nadrág!

      3. A legszebb bók, amit valaha kaptál?
      Egyszer egy kedves barát azt mondta, hogy ha minden ember csak negyedannyira lenne jó ember, mint én, akkor ez egy jobb hely lenne. De a legtöbbet elhangzott bókok lényege, hogy szeretik, hogy dinka vagyok.. :D

      4. A legnagyobb élmény, amiben valaha részesültél?
      Olyan extra dolgokat nem szoktam kipróbálni, mint mondjuk az ejtőernyőzés meg hasonlók, számomra azok a nagyobb élmények inkább, amikor félek valamitől, és mégis megteszem, vagy amikor nagyon sok időbe és tanulásba telik valami, aztán elérem. :]

      5. Az élmény, amit mindenképp ki szeretnél még próbálni életed során?
      Újra bizalommal fordulni az emberek felé.

      6. Kedvenc szín?
      Általában ilyen időszakaim vannak, de az abszolút kedvenc a fekete és az ezüst.

      7. Egy fotó, amin szerinted a lehető legjobban nézel ki?
      Hát, a "mostani énemből" talán ez a legelfogadhatóbb:
      https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1044118_667923483223427_1617781550_n.jpg

      8. Valami, amit nagyon szeretsz?
      Otthon tenni-venni, az nagyon kikapcsol. :]

      9. Valaki, akit nagyon szeretsz?
      Unokahugi :]

      10. Fura szokás, amit mások nem értenek meg?
      Úristen, rengeteg van, pödörgetem a hajam, rengetegszer mosok kezet, mindig megnézegetem a táskámat, hogy minden elraktam-e, hülye szóvicceim vannak, és még sorolhatnám... :D

      Törlés