2013. július 14., vasárnap

Helia-D Narancsbőr elleni karcsúsító gél - TESZT

Sziasztok!

Többen is érdeklődtetek ez után a termék után, így most pótolom is az eddig elmaradt tesztet.



Csomagolás: A márkától megszokott fekete-arany csomagolással rendelkezik ez is, olyan tubusban van, mint a legtöbb hasonló krém, nekem ez tetszik, mert mivel lefelé áll, a krém könnyebben jön ki, és praktikus is.
Az elején alapinformációk vannak és egy ábra, ami sejteti, mivel állunk szemben, a hátulján pedig bővebb leírás és az összetevők is megtalálhatók.



Magyar leírás:


Ami még hatalmas pozitívum részemről a tubus kialakításánál, az a kupak, vagyis az, hogy külön kupak nincsen, csak ilyen pattintós, amit bár könnyű kinyitni, jól záródik.



Állag: Gél állagú,kissé folyós, "csúszós", nagyon könnyű bekenni a bőrbe, pár percig kicsit ragacsos érzést hagy, de ez hamar elmúlik.



Illat: Isteni finom az illata, első nap egész végig magam szaglásztam, iszonyatosan jó ez a paprikás-fahéjas illat, ha olyan helyen jártok, legalább szagoljátok meg! :]

Tartalom: 200 ml

Ár: 1400 Ft körül szokott lenni, én leárazva 1100ért vettem, ha jól emlékszem.

Használat: A hasamra, a combomra és a karjaimra használtam, bár napi 2× írja, én mindig zuhanyzás után használtam, így mondhatni, hogy viszonylag sokat használtam, ennyi használattal egy hónapig tartott ki nálam. Hozzátenném, hogy én emellett tornáztam, tornázok is és és természetesen csodákat ez sem művel, szerintem a durva narancsbőrt egy krém nem tudja eltüntetni, viszont amíg használtam ezt a krémet, centikben ment le rólam, a hasamról is, és a combomról, karomról is, jó 2-3 centik, és nem löttyedt bőr maradt. Eleinte egyébként kicsit melegített a krém, gondolom a paprika miatt, de ez el is múlt pár perc alatt, szóval kellemetlennek nem mondanám.

Összességében nagyon elégedett voltam ezzel a géllel, az elvárásaim teljesítette, viszont a tesóm hozott egy másik fajta karcsúsítót, ami árban feleennyi, arról is szándékozom írni, ha elfogyasztottam. :]

Ti ismeritek ezt a gélt? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, felkeltette az érdeklődéseteket? Használtok valamilyen narancsbőr elleni/karcsúsító krémet? Ha igen, melyik vált be legjobban?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Én már ki akartam ezt próbálni egy ideje, mert egy-két helyen olvastam, hogy jó. A karcsúsító erejében egy krémnek sem hiszek, mert olyan nincs. Viszont a bőrnek segíthet a fogyás alkalmával és a narancsbőr eltüntetésében is besegíthet. :) Én még csak a DM saját márkáját próbáltam. Egész jó volt, de miután abbahagytam nem hagyott tartós eredményt, inkább sporttal értem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezért is tettem hozzá, hogy csodát semmilyen krémtől nem lehet várni szerintem sem, dolgozni kell érte. :]

      Törlés
  2. Garniert használok, bár az csak sima bőrfeszesítő testápoló. :)

    VálaszTörlés
  3. Én Oriflameset használtam, de az csak narancsbőr ellen van, de erre lehet beruházok mert kerestem az Oriflame helyett másik narancsbőr elleni krémet.

    VálaszTörlés
  4. Én is ezt használom és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Én is a torna miatt használok ilyeneket, hogy segítse a bőrt a feszessége megtartásában, de enélkül szerintem semmit nem tehet egyetlen termék sem. Az Avonos gránátalmásat dicsérik most sokan, így azt szeretném majd kipróbálni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, magában csak a krém sem, meg a diéta sem ér sokat szerintem :S

      Törlés