2013. július 28., vasárnap

DIY Adventures - Házi kencék

Sziasztok!

Múlt hónapban nem volt külön DIY Adventures, aminek oka az, hogy erre a hónapra házi kencékkel készültünk Nektek.


Vagyis a többiek, mert én most csúnya lusta dög voltam, és nem készültem külön erre a bejegyzésre, mivel a legtöbb dolgot már megcsináltam, amit akartam, így most csak ezekről lesz egy kis összefoglaló. :]

Volt több saját készítésű szájravaló rúzsból, szájfényből és ajakápolóból, a képekre kattintva a bejegyzést nyitjátok meg:





Mondhatni, egész megszerettem ezeket a kutyult szájravalókat, ha valami színeset szeretnék, de nem túl élénket, általában ezekhez nyúlok, az arányokat már nem tudnám megmondani, de olyan kb. 2/3 rúzs, szájfény, 1/3 ajakápoló.

Ajakradír:

Az ajakradírt bár elkezdtem használni, nem sokáig tartott, aminek legfőbb oka a lustaságom volt, cukrot és olívaolajat kevertem össze, ennyi az egész, de ennek is a kreativitás szabhat csak határt szerintem, a lényeg egy ragacsos alap és egy szemcsés valami, ami a radírozást elvégzi.

Pirosító:

Egy törött pirosító sorsa lett az, hogy alkohollal összekevertem, majd hagytam kiszáradni, de ugyanez elvégezhető bármilyen szemhéjpúderrel, púderrel, akár a színeket keverve is.

És talán ide sorolhatóak a franken lakkok is, amibe nagyon belehúztam, egész sokat csináltam már:








Nos igen, inkább a dekorkozmetikai részre mentem rá, krémeket nagyon nem kutyultam még szerintem, de ezekkel a kis szájravalókkal meg főleg a lakkokkal nagyon jól el tudom szórakoztatni magam, és eddig szerencsére mind egész jó lett. :]
A lakkoknál leginkább arra kell csak figyelni, hogy ne legyen se túl híg, se túl sűrű az állaga a végeredménynél, illetve úgy vettem észre, hogy az alap, amiből legtöbb kerül bele, nem árt, ha egy magában jól viselkedő lakk.

Ti milyen kencéket szoktatok otthon "kutyulni"?

Köszönöm a figyelmet, kellemes éjszakát/ holnapra pedig jó reggelt és szép napot!

Nézzétek meg a többiek munkáit is!:
Ehavi vendégünk: Rami

14 megjegyzés:

  1. Azok a lakkok *.* baromi ügyes vagy, nagyon jó színeket keversz össze! Lehet az ajakradírt megcsinálom, van hozzá itthon minden. Régen testradírt csináltam, csak sóval nem cukorral, olívaolajjal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm, itthon mondták már, hogy nekem ilyen színkutyulónak és elnevezőnek kéne mennem, legalább pénzt is kapnék érte :D
      Sóval nem mertem próbálkozni, nem csípett? :S

      Törlés
    2. Lehet bele kéne vágnod, annyira jókat keversz. Bár nem tudom mennyibe kerül ennek az előállítása hogy megérje :) nem, nem csípett bár nem volt akkor seb a testemen, lehet ha lenne jól elvakart szúnyog csípés azt csípné mint a fene :-D

      Törlés
    3. Na ja, nem biztos, hogy meg is térülne a dolog... :D
      Hát a szúnyogcsípésnél szerintem visítanánk, ha só éri :D

      Törlés
  2. Mennyi mindent készítettél már, azért így egy bejegyzésben összefoglalva nagyon durva :) :) Ilyen kis ajakkencés tárolót merre vettél? Tervben van, hogy készítek majd valami kencét, de eddig még nem jött el a megfelelő alakalom. Illetve egyszer már készítettem rúzst, de azóta sem használom, valahogy nem lett az igazi. Aztán van elfekvőben majdnem száz mili kókuszolajam, azzal is kéne valamit alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, én is így meglepődtem, mikor írtam a bejegyzést, hogy jé, ennyi mindent kutyultam már? :]
      Mannától van a kis tároló, sajna nem tudom, hogy e-bay-en kívül hol lehetne még venni :S

      Törlés
  3. ez a szájradír és a lakkok nagyon bejönnek! ♥

    VálaszTörlés
  4. Az a sötétzöld lakk!!!! :) "Royal Emerald" :) Nem is emlékeztem már, hogy ennyi mindent csináltál, persze a szájfényekre igen, még mindig használom ám, amit tavasszal kaptam Tőled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, valami rémlett, de aztán úgy voltam vele, hogy elég volt ezeket kipirgálni :P

      Törlés
  5. jaj olyan jó nézni ezeket a kutyult dolgokat
    nekem sok ötletet adsz csak időm lenne rá. szivesen próbálkoznék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, igazából egyikkel sem pepecseltem 20 percnél többet :D

      Törlés