2013. július 13., szombat

Csütörtöki smink

Sziasztok!

Csütörtökön feketében voltam, már régóta nem szoktam csak feketében lenni, de régen szinte csak fekete ruháim voltak, és szerettem is, így jött az ötlet, hogy mivel a felsőmön ezüst strasszok vannak, fekete-ezüst legyen a szemem, de hogy ne legyen olyan "gyászos" az összhatás, rózsaszín rúzzsal dobtam fel az egészet. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nektek hogy tetszik? Szoktatok feketét, ezüstöt és pinket használni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. szép smink lett, egyszerű de szép!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon egyszerű, mégis nagyon szépséges :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett egyszerű ,de mégis kicsit feltűnő,elegáns és nagyszerű smink. :)
    Passzol hozzád, nem tudom miért ,de tusvonal nélkül néha hiányosnak érzem a sminkjeidet pedig azok is tök szupik :) ;)
    Összességében ezeket gondoltam mikor megláttam a képeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Tusvonalat ritkán hordok a szemüveg miatt, de a felső szemhéjam is mindig ki van húzva :]

      Törlés