2013. július 23., kedd

Catrice - L'Afrique, c'est Chic kollekció

Sziasztok!

Ismét egy Catrice kollekció, a nevét inkább hanyagoljuk, mert kimondani sem tudnám, de mindegy.. :D

Liquid Metal Eyeshadow:
CATRICE Liquid Metal Eyeshadow - LAfrique cest chic
- So Classy
- All Real Gold
- Quel Bleu Turquise
- Green Fashion

Giant Kajal:
CATRICE Giant Kajal - LAfrique cest chic
- Black's Beautiful

Lip Balm:
CATRICE Lip Balm Rouge Bien Sur Extravagant - LAfrique cest chic

- Rouge, Bien Sûr 
- Extravagant

Blush&Bronze:
CATRICE Blush Bronze Fresh Demand Oh La La - LAfrique cest chic
- Fresh Demand
- Oh, La La

Blush Brush:
CATRICE Blush Brush - LAfrique cest chic

Ultimate Nail Lacquer:
CATRICE Ultimate Nail Lacquer - LAfrique cest chic
- So Classy
- Quel Bleu Turquise
- Sunny Side
- Rouge, Bien Sûr 
L'Orange

Bár a szemhéjpúderek nagyon tetszenek, annyira azért nem különlegesek szerintem - úgy értem láttam már hasonlókat, olyan ez a kollekció számomra, hogy nem rossz, de annyira talán nem az én világom. (Vagy csak kezdek megcsömörleni a sok újdonságtól és már nem vagyok olyan lelkes?)
Augusztusra várható egyébként a kollekció.
Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!
forrás

16 megjegyzés:

  1. Azok a Liquid Metal szemhéjpúderek nagyon csábítóak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy Neked ettszeni fognak :P

      Törlés
  2. Nekem az ecset az egyetlen ami érdekes..a púder ecsetüket nagyon szeretem ,mondjuk mintán kívül nem hiszem ,hogy nagyon más :D Én az új termékeket várom már nagyon inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok különbség szerintem sem nagyon van :]

      Törlés
  3. Nekem ez most egészen tetszik, főleg a pirosító-bronzosító duó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor tényleg velem lehet gond, bár nem is az, hogy nem tetszik, csak nem igazán érzem magaménak :P

      Törlés
  4. nekem ezek közül csak a rúzsok kellenének, de mind a 2! :)

    VálaszTörlés
  5. A szemhéjpúderek nagyon tetszenek, pedig biztosan vannak hasonló színeim... :D

    VálaszTörlés
  6. A szemhéjpúder nálam is nyerő...de ezek a lakkok... -.- nem tudtak jobbat kitalálni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a barna nem rossz szerintem, de nem egy kifejezetten nyári lakk..
      Amúgy most, hogy belegondoltam, jó ideje az első kollekció, aminél szinte senki nem azt vágta rá, hogy úúú a lakkok :D

      Törlés
  7. Nekem túl sötét a színvilága, a szemhéjpúderek nem rosszak, mondjuk palettaként biztosan két kézzel kapnék utánuk, mert mono-t szököévente veszek a kezembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, mostanában én is egyszerűbben megoldom palettával :S

      Törlés
  8. Nekem a díszítése tetszik leginkább, ez az afrikai törzsi motívum. És szokás szerint a pirosítót szúrtam ki magamnak... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nekem az nem jön be, csak az ecset nyele :]

      Törlés