2013. július 6., szombat

BrushArt Lip kitolható rúzsecset - TESZT

Sziasztok!

Bevallom, nem sok rúzsecsetem van, mert reggel kisebb nyomorom is nagyobb annál, hogy még rúzsecsettel babráljak, ezért ha úgy adódik, hogy sietek (délelőttös műszakban 5b-ől legalább 4-szer.. :D), akkor inkább szájfényezek vagy valami olyan rúzs után nyúlok, amiről tudom, hogy nem muszáj ecsettel felvinni.
Ezért is döntöttem úgy, hogy az egyik termék, amit az iparfumeria.hu-tól kérek, az egy rúzsecset, és akkor láttam meg ezt a kis "zárható" ecsetet, és tudtam, hogy jóban leszünk.

Ecset lévén nem szedném annyira nagyon pontokra most a tesztet, hiszen a csomagolása semmi extra, egy kis átlátszó tasakban volt, ezt ki is dobtam, hiszen a későbbiekben nyilván nem tárolni szándékoztam, hanem használni.

Ezen kívül maga az ecset olyan, mint egy kis ceruza, kb fele akkora, mint egy normál méretű ecset, és ebből a fekete "tokból" tudjuk kihúzni:



Kihúzva pedig ilyen:




Elfelejtettem lefényképezni, de az ecset végére rá lehet húzni a kis "tokot", így olyan, mintha egy rendes méretű ecset lenne, bár én jobb szeretem így magában használni.

Lapos, kissé széles az ecset szőre, én mindig a kis vékonyabb fejű ecsetekhez voltam szokva, de meglepően könnyen megszoktam, és meg is szerettem, nem túl merev a szőr, könnyű vele precíz vonalat húzni, ami bevallom, nekem néha nagyon nehezemre esik a számnál.

Az iparfumeria.hu-n ITT lehet megvásárolni, 460 Ft-os áron, ami szerintem nagyon baráti. Azon felül pedig, hogy könnyű használni, azt imádom, hogy nincs külön kis műanyag kupakja, stb, amit elhagyhatnék, hanem csak visszateszem a helyére, bedobom a nesszeszerembe és indulhatok is.

Összességében véve én nagyon jó vásárnak tartom ezt az ecsetet, praktikus, könnyű használni, és olcsó.

Nektek van ilyen ecsetetek? Ha igen, mi a véleményetek róla? Mennyire használtok ecsetet rúzsozáshoz?
Melyik a kedvenc rúzsecsetetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. nekem van összecsukható ecsetem: púderecset is, és szemhéjárnyékoló is. Mindegyiket szeretem:) Nagyon-nagyon ritkán használok rúzst/szájfényt, de ha mégis, akkor csak ecsettel viszem fel. Anélkül "túl sok" kerülne fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én sem nagyon használtam, de hát olyan nálam ez, hogy rákattantam, és nincs megállás :P

      Törlés
  2. nekem rúzsozáshoz nem illik össze az ecset bár tudom néha jó lenne, de nem szoktam használni ecsetet.Van egy nagyon gagyi 100ftos ecsetem na az semmit nem ér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a feltűnőbb színeknél mindig használok ecsetet, mert azoknál azért meglátszanak az apró hibák is.

      Törlés
  3. Most próbáltam ki én is, és fogok róla véleményt írni, imádom. Még a nem működős Manhattan rúzsomat is működésre bírta :)

    VálaszTörlés