2013. július 1., hétfő

Black Widow - avagy holo lakkot kutyultam megint

Sziasztok!

Jó ideje fáj a szívem egy fekete holo lakkra, de elég drágák is, meg körülményes beszerezni, stb, így tegnap fogtam magam és kutyultam egyet.
2 rétegben kentem fel, hamar megszáradt, és a képeken szinte csúnyának tűnik ahhoz képest, amilyen élőben.
Használtam fekete, ezüst lakkot, és két ezüst holo lakkot, és ez lett a végeredménye.

Természetes fényben:

Napfényben:


Vakuval:


Jó-jó, a képeken is szép, és nem azért, hogy dicsérjem magam, de rohadt jó lett, egyszerűen imádom. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a fekete holo lakkokat?

Köszönöm a figyelmet!

13 megjegyzés:

  1. Ha fekete lakk, akkor legyen töménytelen csillogással tele, szóval tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Őőő, tudom hogy nem szabad a blogon "felnőtt" szavakat használni, úgyhogy csak annyi, hogy iszonyat jó lett, nagyon ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam én hogy mennyire jó vagyok :DD

      Törlés
  3. Szeretném élőben is látni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogod, sőt, ki is próbálhatod majd :P

      Törlés
  4. Nem írom le mi jutott eszembe elsőnek, úgyhogy a finomított verzió következik, eszméletlen klassz!

    VálaszTörlés