2013. július 7., vasárnap

andthatswhoiam XXIII.

Sziasztok!

A 23. és egyben utolsó ilyen bejegyzés, már ami az andthatswhoiam feliratot illeti a képeken. 23 hete írom minden vasárnap az ilyen bejegyzéseket, amit egyébként egészen megszerettem, hiszen mindig kicsit többet és többet tudtatok meg rólam, és azt vettem észre, hogy Ti is szeretitek az ilyen fajta bejegyzéseket, illetve magamból kiindulva, én is szeretek másokról olvasni érdekes/fura, vagy csak simán személyes dolgokat olvasni, így mindig kicsit olyan érzésem támad másokról, hogy Ő is ember, amitől csak még szimpatikusabb az egész blogolvasás, blogolás. :]



Jó, jó, ez olyan, mint az akarok egy kissárkányt.. De komolyan, mai napig, ha valaki megkérdezi, hogy "elmegyek a boltba, hozzak valamit neked?" az a válaszom, hogy "igen, egy 2 méteres, rózsaszín unikornist/pónit".. :D


Bár a mesét is szeretem, a Tim Burton-féle (meglepő...) filmet még jobban imádom. Annál jobban pedig csak a játékokat... :]


Csak ritkán veszem észre magamtól a természet csodáit, de a sarki fény (Aurora Borealis) mindig lenyűgözött. Ennél jobban maximum az Aurora Boreanaz-t látnám. (Csak Neked, Betti!)


Szeretem a barátaim, nincs sok igaz barátom, de akik vannak, azokra mindig számíthatok, azt szoktam mondani, hogy a haver az, akivel el lehet menni bulizni, a barát meg az, akire bármikor számíthatok.. (Illetve mondhatnám úgy is, hogy az igaz barát, ha szólsz neki, hogy megöltél valakit, nem kérdez, csak közli, hogy akkor hozza az ásóját... :D )


Ezt az előbb megmagyaráztam végül is, de szerencsére nem úgy nem találok legjobb barátot, hogy nincsenek, hanem mindenkinél van egy bizonyos kapcsolat, egy kötelék, és mindenkinél más, sajna az elmúlt 3 évben - érettségi óta - sokan távol kerültek tőlem fizikailag, de szerencsére mindig vannak, akikkel lehet találkozni, akikkel pedig nem, azzal megbeszéljük más módon a dolgokat, szóval ez végül is pozitív. Kevés emberért tenném tűzbe a kezem, de szerintem Ők is így éreznek felőlem.



Rátok igaz valamelyik ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes pihenést, kikapcsolódást! :]

11 megjegyzés:

  1. Természet csodáit a meséket és az unikornisokat szeretem. Én is ugyanezt gondolom a barátokról, nekem sincs sok,sőt szinte kevés is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a mennyiség, a minőség a lényeg ;]

      Törlés
  2. Az Alízon kívül minden igaz, az valahogy ki is maradt nekem, és nem is érzem hiányát. De lehet, hogy most felteszem a listámra, elvégre ha Neked tetszik, nekem is bejöhet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom, de komolyan, jó, jó, mondtam már, hogy ha Burton két darab sz*rral bábozna, de tudnám, hogy az Ő műve, azt is imádnám... De hát Johnny Depp, Helena B. C., az egész mesevilág, a helyszínek... Nézd meg, na.. ;]

      Törlés
  3. Oh, én mindig valami kicsi állatot szeretnék, ami nem nő meg. De valamiért az unikornis nem jutott eszembe. A pegazus viszont igen. :D

    A Tim Burton-filmekkel elfogult vagyok. Az Alice jól sikerült. :))

    Az igaz barátos állítást tartom én is. Viszont, nekem gyerekkorom óta megvan a legjobb barátom. Sokszor vittem már a képletes ásómat. :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nekem patkányom meg egerem volt, előtte cica, szóval a kis mini szeretgethető állatkákért is odavagyok :]

      Törlés
  4. Hmm. az utolsó nagyon igaz. :)
    Én is kevés emberért tenném tűzbe a kezem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem amúgy, hogy így is van rendjén ez :]

      Törlés
  5. Rám mindegyik igaz! :D Nekem konkrét listám van, hogy milyen állatokat szeretnék: zebra, vörös panda, mosómedve, farkas, tazmánördög,sólyom, tito bagoly, aye aye, mókus és kaméleon. :D

    Tim Burton-t imádom!!! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még a sivatagi róci is jöhetne :]

      Törlés