2013. július 1., hétfő

Alice And The Greys

Sziasztok!

Még mindig nagy kedvenc a Catrice - Have You Seen Alice? szemhéjpúder, már több színnel is társítottam, aztán csütörtökön úgy döntöttem, szürke mellé használom, mert úgy még nem próbáltam, pedig milyen szép a szürke mellett is, talán nincs is olyan szín, ami mellett ne mutatna jól ez a szemhéjpúder.


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:


Hogy tetszik ez a szemhéjpúder szürke szín mellett? Milyen színekkel látnátok még? Eddig volt:
- Zöldekkel
Mogyoróbarnával
Pirossal
Arannyal

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hetet!

6 megjegyzés:

  1. Tényleg jó ez a szín, megnéztem a tesztedet is, úgy még jobban látszik, mennyire különleges! A sminks zerintem nagyon jól áll neked a hajad és a szemed színe miatt! :) Én ritkán használok pl. szürkét, de most megjött a kedvem hozzá :D Gyanítom, hogy nekem nem fog ilyen jól állni, de hátha találok egy tűrhető színt valamelyik palettámban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én nagyon imádom ezt a szemhéjpúdert :]
      (meg a sleek szürkéit is, mondjuk nekem kéne valami kis különkiadás a Bad Girl felső sor első négy színéből...)
      Amúgy a szürke a joker nálam, minden alkalommal, amikor "nincs kedvem semmi színhez" ezek kerülnek elő :]

      Törlés
  2. De szép lett ez a smink, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen igen, végre tusvonal!!! Tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is volt ám :P
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/06/szerdai-undressed-smink-piros-ajkakkal.html
      Asszem kezdek nagyon rákattanni, csak sosem úgy sikerül, ahogy én akarom :D

      Törlés