2013. július 18., csütörtök

A England - Dragon

Sziasztok!

A holo lakkok olyanok, mint a tetkó meg a piercing, szerzel egyet, aztán nem bírsz leállni... :]
Bia pedig annyira kis tündérbogárvirágszál volt, hogy megajándékozott ezzel a folyékony csodával, amit innen is köszönök megint, meg minden mást is. :]

Na és akkor az ömlengés után térjünk a lakkra, két rétegben van a körmeimen, btgn fedőlakkal.

Napfényben:


Vakuval:

Annyira szép maga a zöld is, de napfényben, ahogy kijön a holo-hatás, valami eszméletlen szép. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöld hasonló árnyalatait? Van A England lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. Gyönyörű *.* nincs ilyen márkájú lakkom, de ami kesik nem múlik. A hasonlat meg találó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én már olyan rég szerettem volna, és Bia meg akart lepni, így finoman kérdezgette, hogy melyik tetszik legjobban, de hát le kellett lője a poént, mert nekiálltam hisztizni, hogy minek fájdítsam a szívem... :D
      Aztán mikor megtudtam, hogy kapok egyet, akkor meg mintha az életem múlna rajta, amolyan "kék drót vagy piros drót?" érzés volt :D

      Törlés
  2. gyönyörű <3 <3 tetszik nagyon, nincs ilyen lakkom, de remélem hasonlóm nemsokára lesz :) Szép napot neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom, nálam ez olyan, hogy ahogy az első meglett, máris a másodikon törtem az agyam, akárcsak a fenti két példánál :D

      Törlés
  3. Ez a lakk nekem is megvan....
    Imádom♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet nem imádni, már csak a neve miatt sem :DD

      Törlés
  4. Az első mondaton behaltam! :DD A lakk pedig valami csodaszép, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de igaz, mindnél ezt éreztem :D

      Törlés
  5. Aww de szép, ennek a márkának annyira gyönyörű lakkjai vannak *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon nehéz volt dönteni.. :D

      Törlés
  6. egyre jobban kezdem megkedvelni a holo lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  7. nem igazán szeretem a zöldet, de ez csodaszép! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem lehet nem imádni, már a neve miatt is, de a színe meg.. <3 :]

      Törlés