2013. június 28., péntek

Szerdai Undressed smink piros ajkakkal

Sziasztok!

Ismét egy sminkes bejegyzés, itt a számra fektettem inkább a hangsúlyt, a piros szájravalókhoz jobban preferálom a visszafogottabb szemeket.


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Az Undressed paletta felső sorának 2. és 4., az alsó sor 3. színét használtam. És kivételesen minden szerepel a képen.. :]

Ti hogy álltok a piros ajkakkal? Milyen szemsminket készítetek hozzá?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot, hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép
    én nagyon ritkán használok piros ruzst

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, csak piros rúzs meg ajakápoló :]

      Törlés
  2. Tetszik! :) Nagyon jól áll neked a vörös rúzs. ;)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik........Ügyes vagy :D Én is hasonló sminkeket készítek......Én ezt tanultam,szóval nekem hihetsz,ha aztmondom,hogy ügyes vagy,akkor az is vagy :D :D Csak így tovább....Sok sikert....Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jül esik ilyet olvasni, köszönöm szépen! :]

      Törlés