2013. június 10., hétfő

Sigma Csomag

Sziasztok!

Már két hete, hogy ideért ez a kis csomag a Sigma-tól, de még nem mutattam meg Nektek, előtte szerettem volna egy kicsit próbálgatni, 


Kaptam egy kis névjegykártyát, egy üdvözlőlapot, és két ecsetet.

Sigma Blending - E25:

Sigma Flat Kabuki - F80:

Annyit még nem használtam őket, hogy konkrét véleményt tudjak mondani, de eddig elég szimpatikusak és elmondani nem tudom, mennyire örültem egy ilyen lehetőségnek, hogy kipróbálhatom ezeket az ecseteket. :]

10_Blog

Aki vásárolni szeretne a Sigma honlapjáról, a júniusi 10%-os kupon kódja: SUM2013. Ezen kívül minden 30$ feletti vásárlásnál ajándék jár.

Melyik ecsetről szeretnétek előbb olvasni?
Van Sigma ecsetetek? a igen, melyik, hogy vált be?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Szabad irigykedni? :) Amúgy érdekes, hogy van akinél angol, van akinél magyar szövegű levélke van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szép dolog, de üsse kavics :P
      Igen, ezt én is néztem, hogy érdekes..

      Törlés
    2. Nekem az első levél is már tökéletes magyarsággal érkezett, de reflexből angolul reagáltam rá. Gondolom, ha valaki magyarul kommunikált velük, az magyarul kapta a kis levélkét is :-)

      Törlés
    3. Igen, én is angolul leveleztem először :]

      Törlés
    4. Én is figyeltem más blogon, hogy volt, aki angolt kapott. Én magyarul válaszoltam a megkeresős-emailre, de a továbbiakban angolul írtam, és magyar lapot kaptam :)

      Törlés
    5. Én is először magyarul írtam, aztán kérdezte, hogy nem lehetne-e angolul, így onnantól gy folytattuk :]

      Törlés
  2. Óóóóó, az a satírozóecseeeet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért Te sem panaszkodhatsz! ;]

      Törlés
    2. Hát igen, de a kisfehér mindenki álma ;-)

      Törlés
    3. Mondjuk én is jobban örültem, hogy ecsetet kaptam :P

      Törlés
  3. kicsit irigy vagyok :D nem ám.de örülök,hogy megkerestek.szupi kis ecsetet kaptál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát képzelheted, én mennyire örültem :]

      Törlés