2013. június 15., szombat

Pénteki smink

Sziasztok!

A csütörtöki smink annyira tetszett, hogy tegnap úgy gondoltam, megcsinálom ugyanaz, megfordítva a szürkét és a rózsaszínt, megbolondítva zöld csillámos szemceruzával.

Természetes fényben:


Vakuval:



Használt termékek:

Ugyanazokat a színeket használtam a palettákból, mint a csütörtöki sminknél, csak a szürkét és a rózsaszínt fordítva, illetve a rúzs és a szemcerka volt még más, de szerintem így is egész jól illenek egymáshoz a színek.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik! Jó lett!!
    :) Szép napot neked is!! =)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kaptál egy díjat tőlem, a blogon 'átveheted'...:)

    Egyébként gyönyörű ez a smink is, bár én már az előzőbe is teljesen beleszerettem...és a hajad színét is imádom még mindig...:)

    Kellemes hétvégét! :)

    VálaszTörlés