2013. június 28., péntek

Pénteki Kedvencek - Paddy &The Rats

Sziasztok!

A mai bejegyzésben az elmúlt egy hetem "főszereplőit" mutatom be Nektek. Kissé ironikus egyébként, mert tavaly utcazenén is voltak, csak én nem voltam, sőt talán tavalyelőtt is így volt, még Bia is mutogatta nem rég, de valahogy nem vonzott annyira az együttes zenéje, ám múlt szombaton nagyon "beszopódtam", és ez azóta is tart.
Az ilyen "ájrispábszong" stílusú zenéket pedig mindig is szerettem, szóval nem is értem, talán csak hangulat nem volt hozzá éppen akkor, de az elmúlt egy hétben ezt pótoltam is... :D
Egyébként imádom, mert felpörget, mondjuk így is eléggé pörgök mostanában, de a jó zene sosem árthat.. :]

Kezdeném a fő-fő-fő kedvenccel, amit naponta legalább 20× hallgatok meg (minden túlzás nélkül).


Clock Strikes Midnight:

Ennek a számnak a szövege és a dallama is elég közel áll hozzám, ez lett az új ébresztőm, még gondolkoztam is, hogy a csengőhangom legyen, de a Thrill Me-t nincs szívem lecserélni így kb 3,5 év után..

Igazából minden zenéjüket felhozhatnám, nagyon ritka nálam, hogy egy együttesnek minden számát szeretem, de ez most ilyen, ezért csak a számomra legjobban tetszőket mutatom meg.

Bully In The Alley:

Drunken Tuesday:

Sailor Sally:

Freedom:

És a végére a másik nagy kedvenc, ami szintén nagyon passzol a hangulatomhoz, itt is tetszik az egész, de leginkább a szöveg, ami beleitta magát az agyamba.

I Always See You:

Ti ismeritek az együttes zenéit? Ha igen, szeretitek? Ha eddig nem ismertétek, tetszenek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem őket. Már volt szerencsém többször is látni/hallgatni őket élőben Miskolcon is, és itt nálunk is a Triatlon Nagyhéten, idén is fellépnek majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén itt szerintem nem lesz :(
      De ha a hegy nem megy Mohamedhez... ;]

      Törlés
  2. Uuu imádom őket! Legesleg kedvenceim. Nekem egyik hatalmas kedvencem a Paddy'd ballad. Na de az összes számuk nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így kb mindent elkezdtem, aztán rájöttem, hogy azért annyit nem kéne :P

      Törlés
  3. Én is nagyon szeretem őket és külön boldogság számomra, hogy a kedvenc jégkorong csapatomnak ők írták az indulót. Szóval ezt a zenei listát én már csak a azzal toldanám meg :) (http://www.youtube.com/watch?v=nuizLP1SuHk)

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom őket :) Tavaly utcazenén barátnőmmel későn értünk a zsúfolt koncertre, de mindenképpen elől akartunk lenni, így addig-addig furakodtunk, míg előre nem jutottunk. A taktika egyszerű volt, mindenkire mosolyogni, akinél nem válik be azt megkínálni a sörünkből :) - hipphopp ott voltunk az első sorban :) :) Amúgy az első bloggertalink után Paddy koncertre mentem a DC-be. Nekem az új albumról a Captains dead az abszolút kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, és én erről nem tudtaaam.. (Most tudtam meg, hogy presszóban meg májusban voltak, mindig mindent utoljára tudok meg..)
      A sörömből nem adnék idegeneknek, akkor odébb lököm :D
      Bár azért remélem, hogy lesznek utcazenén, elég idegesítő, hogy semmit nem tudni, kik lesznek, mik lesznek :(

      Törlés
    2. "A sörömből nem adnék idegeneknek, akkor odébb lököm :D" ez jóóó, aranyos vagy (bár lehet az, akit odébb löksz nem így gondolná :))

      Törlés
    3. Mondanám azért, hogy bocsi :P

      Törlés
  5. Pár éve volt egy ír kocsmazenés korszakom. :D A zenét illetőleg általában korszakaim vannak. :D Jazz-swing, old school hiphop és rnb, 70-es évek punk zenéje, gregorián és komolyzene... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is ilyen "korszakos" a dolog, de úgy általában hasonló stílusú zenéket szoktam szeretni.

      Törlés