2013. június 21., péntek

Pénteki kedvencek - Hannibal

Sziasztok!

Kíváncsian vártam az első részét a Hannibal sorozatnak, amit az AXN-en adnak mostanában, és bár a könyveket is olvastam és a filmeket is láttam, és egyértelmű, ki az a Hannibal a sorozatban, így nagy felfedezés nincs, ennek ellenére nekem eddig nagyon tetszik.


Igazából még csak 10 részt láttam, de ez éppen elég volt arra számomra, hogy tudjam, mindenképpen szeretném nézni.


Bár a főszereplőt (Mads Mikkelsen) helyesnek nem mondanám, mégis van valami "kellemes" a karakter megjelenésében, mindig jólfésült, jól öltözött, és végül is pszichiáter, szóval elvileg megbízható(nak kéne lennie).
A fő szál hasonló, Will Graham segít az ügyek megoldásában, nagyon érzékeny, hihetetlen empátiával és képzelőerővel bír, így jön rá a bűntények megoldására.


Vannak eltérések a film és a sorozat között, de ez nekem még tetszik is, hiszen más azért a kor is, amiben játszódik, ez modernebb, illetve azért egy sorozatnál szerintem kell is, hogy egyedi legyen, ne csak egy filmsorozat elhúzva.


A szereplők is jól lettek összeválogatva szerintem, és aki bírja ezt a Hannibalos-krimis vonalat, annak csak ajánlani tudom. :]

Ti ismeritek a sorozatot? Ha igen, tetszik eddig? Ha nem, kedvet kaptatok hozzá?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Hm, ha Neked is tetszik, akkor lehet, hogy bevállalom, eddig kicsit gyanakodva néztem rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eleve nagy kedvencek az ilyen nem túl véres, inkább kicsit az ember lelkére hatóan "félelmes" dolgok, de ez még így is, hogy tudni, ki a főgonosz :P

      Törlés
  2. Kicsit tartottam tőle, hogy nekem túl véres ez a sorozat, de ha szerinted nem az, akkor lehet hogy sort kerítek rá.
    Most a The following címűt nyúzom, minden napra jut egy rész, nemsokára elfogy és jöhet a következő :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már várólistás nálam, mióta mondtad ;]
      Nem túl véres szerintem, inkább a sztorira mennek rá, meg a bűnügyekre.

      Törlés
  3. Én olvastam a könyveket, néztem a filmeket, és a régebbi Hannibal sorozatot is visszanéztem...Szóval kíváncsian ültem neki ennek is...
    Szerintem Hannibal karaktere kicsit el lett ebben a sorozatban torzítva...Nekem nem igazán adja vissza a "jó öreg" Hannibalt...akit a filmekből, könyvekből, és régi sorozatból ismerhettünk meg...Jó, hogy egyedi meg minden, meg egyébként mindenki mást nagyon eltaláltak, de nekem a doktor úr hibádzik az egészben, szóval 5 rész után úgy döntöttem, nem pazarlom erre az időmet...Pedig a krimit szeretem, a Hannibal sztorit szeretem, de én ennél a sorozatnál jöttem rá, hogy amit én valójában imádok Hannibalban az maga a karakter...és sajnos pont ezt nem látni itt annyira tisztán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt régebbi Hannibal-sorozat is? :O
      Erről nem is tudtam :(
      Persze, értem, amit mondasz, és általában én is így vagyok ezzel, de mégis valami úgy megfogott az egészben, hogy nagyon próbáltam elvonatkoztatni az "igazi" sztoritól, és szerencsére sikerült is. :]

      Törlés
  4. én is nézem, minden szerdán várom, előtte gyilkos elmék van, úgyh már igazán korán kitelepülök a tv elé ilyenkor :) :D
    kíváncsi vagyok mi lesz Will-el, a jelenlegi helyzetét tekintve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én sosem szerdán nézem, inkább letöltöm, aztán amikor elkap a hév... :]
      De most én is eléggé izgulok, mi lesz Will-el, azért az utolsó rész nekem elég para volt, amikor ott az ágy alatt volt a csaj, nagyon beparáztam, hogy mi lesz... :S

      Törlés
    2. van axn-em, és általában csak szerdán és pénteken találok olyasmit a tv-ben, amit lehet nézni, így mindig szerdán idejében nézem, bár az első részt nem láttam, azt angolul néztem meg. :)
      azóta volt egy új rész, az is elég para volt, izgalmas. tetszik, h nem kiszámítható!

      Törlés
    3. Komolyan? mert akkor eléggé eltévedtem.. :D

      Törlés
    4. azt hiszem az volt a 11. rész, és még 2 rész van vissza az évadból :)

      Törlés
    5. És tényleg, nem tudom, hogy nem tűnt fel... :D

      Törlés
  5. Oh, nem is tudtam erről a sorozatról, de a Hannibal filmeket szerettem, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, a Hannibal ébredéséért oda meg vissza voltam... :]

      Törlés
  6. nem ismerem de kezd érdekelni, most nem vagyok otthon, de majd meglesem :) Mikor van AXN?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerda esténként szokott lenni, bár én mindig elfelejtek így tévében nézni dolgokat, általában utólag nézem meg őket :]

      Törlés