2013. június 14., péntek

Pénteki kedvencek - Dexter

Sziasztok!

Az eheti pénteki kedvencek "főszereplője" Dexter, na nem a meséből ismert, bár a mesét is imádom, most a sorozatra gondoltam.
A főszereplő, Michael C. Hall már volt is a pénteki kedvencek része, ITT megtekinthető a bejegyzés.


Sokan utálni fognak érte, de én anno magyarul kezdtem el nézni, ezért magyarul is folytattam, jelenleg a 6. évad első két része ment le, 2006-ban indult a sorozat, egyszer végignéztem az első 3 évadot, de nemrég újrakezdtem, és végig is néztem az eddig elérhető részeket.
Vannak évadokon belül részek, amikért nem voltam oda annyira, de az összképet nézve részemről zseniális eddig, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a dolog végkifejlete.


A lényege az egésznek, hogy Dexter, a vérnyomelemző igazából sorozatgyilkos, de törvényei vannak, mindig a rossz embereket öli meg, akik másokat bántottak, általában kiszemeli az áldozatot, követi, elkábítja, mondhatni, rituálisan kivégzi, majd megszabadul a testtől.
A nevelőapja rendőr volt, akárcsak a fogadott húga, Deb. Tehát ismeri a szakmát, illetve a saját szakmája is kapóra jön a munka melletti kis tevékenységeihez.


Ennyi lenne az alap sztori, a többit látni kell, én nagyon tudom ajánlani, ha szeretitek a kicsit elvontabb, kissé véres, de azért vicces jelenetekkel sem fukarkodó sorozatokat.

Ti ismeritek a sorozatot? Ha igen, hogy álltok vele? Ha nem, szándékotokban áll elkezdeni nézni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. Eleinte én is magyarul kezdtem el nézni, de hát az utolsó évadokat kénytelen voltam angolul és tényleg érdemes lehet úgy nézni :) zseniális az egész sorozat, Dexter pedig, mint karakter, hát nem lehet nem szeretni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna én ha már 3-4 évadot megnéztem magyarul, képtelen vagyok áttérni az angolra, bár ha angolul láttam valamiből egyetlen részt, azt meg nem tudom magyarul elkezdeni :D
      De ettől függetlenül ebben legalább nem idegesítőek a szinkronszínészek, meg szerintem még találóak is a hangok a karakterekhez. :]

      Törlés
  2. Én angolul lestem végig, eszméletlen jó. Bár hallottam már magyarul is. Dexter húgának a hangja magyar szinkronnal szerintem jobban passzol a csajhoz, mint a sajátja, de egyébként nagyon jó az eégsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, Deb magyar hangja nem is lehetne jobb szerintem :D

      Törlés
  3. Én is angolul nézem, és alig várom az új évadot. Bírom, hogy utánamegy azoknak, akik az igazságszolgáltatást valahogy megúszták. Dexter foreveeeer!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért néha elég durva lebukás-veszély van, de mindig megússza.. :D

      Törlés
  4. A barátomnak is ez a sorozat a kedvence, ezért születésnapjára csináltattam neki egy olyan bögrét, ami az első képen van Dexter kezében. :) Nagyon örült neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jújj, hát nem csodálom, ez tök aranyos ötlet volt Tőled :]
      (Bár pasinak tuti eszébe nem jutna ilyen... :D)

      Törlés
  5. Valahogy ez a sorozat eddig kimaradt az életemből, de ha elfogynak azok, amiket eddig néztem, lehet nekiugrom :-)
    Én most a The Following című sorozatot kezdtem el nézni, ez elég kegyetlen gyilkosos sorozat, néha már nekem is sok, de izgalmas

    VálaszTörlés
  6. Na az meg nekem maradt ki eddig, de utánanézek majd :]

    VálaszTörlés
  7. Imádom Dextert, egyik nagy kedvencem. Az első évad zseniális, a többi elmegy, de nem tudták az elsőt felülmúlni. :)

    VálaszTörlés
  8. én csakis kizárolag angolul vagyok hajlando nézni, már kezdetektől fogva nézem, amerikával párhuzamosan. őrülten függője vagyok imádom:)n alig várom a kövi évadot, bár ne utolso lenne:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ha úgy kezdtem volna, úgy is nézném, de túlságosan megszoktam így :P
      Szerintem ennyi "pont elég", mármint tudod, nem szeretem, amikor elhúzzák nagyon a sorozatokat :S

      Törlés
  9. Nekem a tv sorozat kimaradt. Könyvben kezdtem el -letehetetlen :-D
    Mikor látom a tv-ben, hogy megy annyira csábít, hogy megnézzem, de mindig elkapcsolom. Amíg be nem fejeztem a könyvet nem akarom tv-ben látni. De utána tuti neki esek a sorozatnak is :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp érdemes nézni szerintem :]

      Törlés
  10. Már régóta várólistán van, egyszer tuti el fogom kezdeni. :)

    VálaszTörlés