2013. június 13., csütörtök

Nyári arcápolás a NIVEA-val

Sziasztok!

A nyári arcápolás alapja is a tisztítás-tonizálás-hidratálás, ám ezek mellett az arcápoló termékeket más szempontok alapján kell megválasztani, mint télen.
Nyáron általában a bőr erőteljesebben zsírosodik és izzad, így könnyebben megtapadnak a bőrben a szennyező anyagok, a por, ezáltal gyakrabban tömítődnek el a pórusok is. Emiatt nagyobb gondot kell fordítani a pórusok tisztítására és összehúzására, amihez a NIVEA a Pure&Natural termékcsalád arctisztító tejét és tonikját ajánlja, amelyek biológiai termesztésből származó argán olajat és aloe verát tartalmaznak. A szennyeződéseket és a sminket gyengéden távolítják el, közben pedig hidratálnak is.

Pure&Natural Cleansing Milk - 1649 Ft

Pure&Natural Cleansing Toner - 1649 Ft

Az időszak másik jellemző problémája a száraz bőr, ez ellen a bőrtípushoz illő krémet kell kiválasztani, de ez nyáron legyen könnyebb, kevésbé zsíros krém, mint a télen használt krémek. A hidratálás nem csak nappal fontos, de éjszaka is, hiszen a bőr vérellátása éjjel nő, így még hatékonyabban tudja befogadni a termékekben lévő jótékony anyagokat. Erre ajánlja a NIVEA a Q10PLUS Ránctalanító Nappali Krémet, ami belülről élénkíti a bőr energiacseréjét és a bőr mélyebb rétegeiben is kifejti ránctalanító hatását. 15-ös napvédővel védi a káros UVA/UVB sugárzásoktól a bőrt.

Q10PLUS Anti Wrinkle Moisturizer Day SPF 15 - 3499 Ft

Q10PLUS Anti Wrinkle Moisturizer Night - 3499 Ft

Nyáron az UV sugárzás, illetve annak kivédése okozza az egyik legnagyobb problémát, ha nem gondoskodunk a megfelelő védelemről, nem csak az arcbőr, de akár az ajkak is leéghetnek. Ha szeretünk sminket viselni, a legjobb választás egy könnyű BB Krém lehet, a NIVEA tippje erre az 5in1 Bőrszépítő Hidratáló BB Krém, amely ásványi anyagokat, 10-es számú UV-szűrőt, minimális alapozót tartalmaz. Ez elegendő a mindennapokra, azonban ha strandolás van tervben, a SUN Light Feeling Napvédő Arckrémet ajánlják, ami nem ragad és nem hagy nyomot az arcon, smink alá is felvihető, mert könnyű és hamar beszívódik, akár mindennapos használatra is jó.

BB Cream 5in1 Beautifying Moisturizer - 2149 Ft

SUN Light Feeling Daily Face Sun Fluid - 3399 Ft

Ti mennyire figyeltek oda nyáron az arcápolásra? Vannak jól bevált termékeitek nyárra, amiket nem cserélnétek le, vagy inkább kísérletező típusok vagytok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. ez az utolsó egy arcra való naptej? :) szerintem fontos, hogy ha kimegyünk a napra, védjük magunkat, és a bőrápolásnak ez is elengedhetetlen része.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, ami tök jó szerintem, mert azért mégis "biztonságosabb" pancsolós helyen, mint a BB krémek.
      Nekem mondjuk elég fehér a bőröm, de sosem égtem le, mindig csak lebarnulok, ha megpirulok is, estére kutya bajom, ezért nem is igazán törődtem régebben ilyenekkel, hogy naptej, meg nyáron óvni kell a bőrünket, stb, de pár éve már nem nagyon megyek úgy dolgozni sem, ha más nem, legalább a karom, lábam, arcom legyen bekenve meg a mellkasom :]

      Törlés
    2. igen, anyunak van a niveától egy arcra való napteje, amikor kimegyek napozni azzal szoktam bekenni magam, vidéken, de itt pesten sem ártana vmi :)

      Törlés
    3. Mondjuk én sem strandra sem napozni nem járok, de azért a BB sosem marad el, biztos ami tuti alapon :]

      Törlés
  2. q10 krémem van.azt szeretem.viszont a nivea márkáért annyira nem vagyok oda.valahogy nekem túl zsiros:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nekem sincs sok nivea cuccom, csak a makeup starter krém, azt viszont nagyon imádom :]

      Törlés