2013. június 1., szombat

Májusi összefoglaló

Sziasztok!

Újabb hónap telt el, nagyon nem elemezném, az elmúlt két és fél hónapban a "megszokott" dolog van, annyira nem vagyok most toppon, gondolom, ez Nektek is feltűnt, de a remény még megvan, hogy lesz ez még jobb is..
Ezért inkább csak pár képet mutatnék a májusi hónapról. :]

05.02.:



05.06.:

05.07.:

05.10.:




05. 11.:

05. 12.:


05. 13.:

05. 14.:

05. 15.:

05. 21.:


05. 22.:


05. 24.:


05. 27.:

05. 31.:



Nektek hogy telt a május?
Kívánok mindenkinek kellemes júniust, jó éjszakát/reggelt!

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Pedig ugyanazt a festéket használtam, de most így jött össze, bár baromira tetszik ez a szín :P

      Törlés
  2. nahát, én is bak vagyok :)
    és a hajszíned...nagyon nagyon waooo! :)

    VálaszTörlés
  3. de nagyon jó lett a hajad. nagyon jól áll és dögös :)

    VálaszTörlés
  4. A hajad nagyon szép! A színe is és a hó közepén az a kis hullám benne <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      (A hó közepét mire megfejtettem, kellett pár perc, hogy a hónap közepén... :D )

      Törlés
  5. ahh. azok a lakkok. *-* meg a csoki. *-*
    a hajadnak meg nagyon nagyon jó a színe. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokit tesóm kapta, de adott belőle :P
      Köszönöm :]

      Törlés
  6. olyan denevéres pólóm nekem is van, csak más színben...:D
    gumimacis csokit meg a tesóimmal közösen kaptunk egyszer és mire észbe kaptam kiették az összesből a gumimacit...:( :DD

    VálaszTörlés
  7. Áh, a hajad még mindig isteni. <3 A fonás is nagyon cuki lett. Azért a denevéres pólóért meg oda vagyok. :D A masnis gyűrű meg olyan jó azzal a lakkal. =)

    VálaszTörlés
  8. húú jó hónapod volt =)
    a hajad nekem is tetszik! =)

    VálaszTörlés
  9. de szuper a masnigyűrűs kép. tetszik, amikor a lakk össze van hangolva a ruhával/kiegészítővel. :)
    és az a gumimacis csoki *-* kár, hogy most annyira nem rajongok a fehércsokiért. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Csak a teteje fehércsokis, alatta sima csoki van :]

      Törlés
  10. Nagyon illik ez a vörös haj, emlékszem, mikor az enyém is ilyen volt, én is szerettem, de aztán idővel meguntam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem már jó ideje vörös, nem is hiszem, hogy nagyon lesz még másmilyen :]

      Törlés
  11. Olyan csokit honnan lehet venni? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, tesóm kapta ajándékba :(

      Törlés