2013. június 4., kedd

Májusban elhasználtam

Sziasztok!

Májusban is elfogyott néhány termék, bár leginkább az alapvető higiéniai cuccok, azért megmutatom, mert van közte olyan is, ami még nem szerepelt a blogon.


- Balea Mangós-Aloe Verás sampon és balzsam: Pont nemrég írtam róla a blogon, már újra is vásároltam.

- Balea Mandulás-Cseresznyés tusfürdő: Ebből is már a sokadik fogyott, de szerencsére nemrég még találtam a dm-ben, így újra vettem egyet. Egyszerűen imádom.

- Alterra Vérnarancs és nádcukor tusolóradír: Erről még márciusban írtam, azóta sem változott a véleményem, nem vettem újra, és szerintem nem is fogom, örülök, hogy elfogyott.

- Isana Szárazsampon: Ebből is többet elhasználtam már, még nem vettem újra, de szándékomban áll.

- Face Food Uborkás - Almás arcmaszk: Erről még nem írtam, a másik fele megvan még, de egyelőre nagyon szimpatikus, a háromféle FF maszk közül eddig ez tetszik legjobban.

- Signal Deep Fresh fogkrém: Már évek óta ezt használom, vagyis pontosabban a zöld változatát, de azt sajna nem látom már egy ideje, ezért ezt vettem meg helyette és mivel bevált, újra is vásároltam már.

- Avéne Cold Cream: Ezt a kézkrémmintát is az iparfumeria csomagban kaptam, van belőle még egy, egyelőre tetszetős.

Ti használtátok/használjátok valamelyiket az alábbiak közül? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. A Balea-s sampont tavaly fesztiválozás előtt vásároltam meg, de nem művelt csodát a hajammal,igaz, nem is voltak nagy elvárásaim vele kapcsolatban. A tüsfőrdőt nem próbáltam,nekem grefuitos van most,viszont meghoztad a kedvem hozzá.Lecsapok rá ,ha találok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodát az enyémmel sem művel, de megszerettem :]
      A tusi meg.. Sosem kéne kivonni a forgalomból :D

      Törlés